2012. július 29., vasárnap

Pöttyös köröm (körömnyomdával)

Ezt a lemezt még legutóbb vettem, csak elfelejtettem szerintem megmutatni. Most vettem észre, hogy már egész sok van.:) És sokat még ki sem próbáltam sajnos a minták közül. Úgyhogy picit rá kellene feküdnöm a nyomdázásra, egyébként is nagyon szeretem.


Pici lejött a lakkból, mire eljutottam a nyomdázáshoz, mivel azt ma csináltam, a lakkozást pedig tegnap.:S Hát nem lett valami tökéletes sajnos, de messzebbről nem látszanak a hibák.:) Meg a pöttyök se.:D 


Amit használtam:
- Essence nail fixing system lakkok
- Catrice ultimate nail lacquer (030 Meet Me At Coral Island)
- Essence nail art stampy polish (fekete)
- Essence körömnyomdaszett és lemez
- Essence BTGN fedőlakk


9 megjegyzés :

  1. Nagyon cuki! :-)
    Nem is láttam még ezt az Essence lemezt, új?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is most találkoztam vele először nálunk, pedig szoktam nézni

      Törlés
    2. Körülnézek, hogy kapható-e nálunk is már ez a lemez :-)

      Törlés
  2. Mekkora jó ez a szín így feketével :]
    Én eddig élőben 2 fajta essence lemezt láttam csak :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én láttam többet is a plázás Rossmannban, csak épp ez a lemez nem rémlik, de újra benézek, és ha találok, lecsapok rá :-)

      Törlés
  3. Nekem szamócák jutnak róla eszembe. :) cuki.:)

    VálaszTörlés