2012. július 30., hétfő

Újabb vásárlás

Na most ez egy picit nagyobbra sikerült hála az akcióknak. Viszont jó pár dolgot sikerült vennem, amiket egyébként is szerettem volna már, úgyhogy nagyon örülök.:) Korábban is írtam, hogy alapos frissítésre van szüksége a ruhatáramnak, és szépen lassan ezen vagyok jelenleg.


csőtop - H&M - 1290Ft/db

trikó - H&M - 1290Ft

póló - C&A - 3990Ft 2790Ft

kulcsos nyaklánc - C&A - 1990Ft

farmer - Mango - 6995Ft 4995Ft

nadrág - Mango - 9995Ft 4995Ft

póló - Mango - 3995Ft

póló - Mango - 3295Ft 2295Ft

kendő - Mango - 3995Ft 995Ft

nyelvpiercing golyók - Apach (Győr Árkád) - 500Ft/db

Plusz sikerült találnom a Müllerben Essence BTGN fedőlakkot, sosem találok sehol, úgyhogy most vettem 2 üveggel, mert nálam nagyon durván fogyó eszköz.:D Ezután lehet lesz több, az előzőhöz hasonló outfit post, ha nem bánjátok, hogy csak telefonos képek tükörben fényképezve.:D Nem a legesztétikusabb, de a semminél talán jobb, és nyertek egy kis betekintést az öltözködésembe, amit talán eddig nem sikerült.:)

10 megjegyzés :

  1. Tök jó rucik! :]
    Jöhetnek az outfit bejegyzések is!! :]

    VálaszTörlés
  2. Az a C&A póló valami csúcs! Remélem, lesz még belőle nálunk fizetéskor. :-)

    VálaszTörlés
  3. Tökjó cuccokat vettél :D elfogadnám mindet :D A Mangós pólók a kedvenceim :$és jöhet még outfit bejegyés:D

    VálaszTörlés
  4. Az a cicás póló a legcukibb! :)

    VálaszTörlés
  5. Csőtop tényleg jó,nekem is van fehérben :)
    Jó fogások voltak :D

    VálaszTörlés
  6. C&A-s felső nagyon tetszik:) (Nálunk mindig fullra van az essence állvány BTGN lakkokkal, ha máskor lesz ilyen gondod, át szoktam ruccanni Győrbe, viszek Neked:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de kedves vagy, nagyon szépen köszönöm.:) most betankoltam vele, de ha gond lesz, szólok. köszi!:)

      Törlés
  7. Jó dolgokat vettél és hozzál nyugodtan outfit posztokat, nekem tetszett a múltkori bejegyzésed is :) A golyókat szoktad cserélgetni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. időnként igen, de mindig megszeretem valamelyiket és az lesz a kedvenc, amíg le nem nyelem:D

      Törlés