2012. augusztus 17., péntek

2 outfit

Nagyon nem ínyemre való ez a telefonos megoldás. El kellene kezdenem fényképezővel rohangálni, viszont csak emiatt..?! Hát nem tudom, valamit megpróbálok kitalálni, mert ez így nagyon nem szép, de nem ám.


póló - H&M
nadrág - H&M
cipő - H&M
pöttyös! zokni - H&M

póló - H&M
nadrág - H&M
cipő - H&M

Nem is tudom, minek írtam le mindent egyenként, minden H&M. Na mindegy. Nem akarok személyesebb dolgokat megosztani, de szerintem sajnos talán érezhető, hogy mostanában nem vagyok a toppon, írtam is nemrég. Ne haragudjatok, ha ez meglátszik a blogon, törekszem rá, hogy ne érezzetek belőle semmit, és igyekszem visszarázódni, csak nem olyan egyszerű sajnos. Addig kérlek nézzétek el, ha nem túl összeszedettek és nem valami vidámak a bejegyzések, abbahagyni az írást nem szeretném. Köszönöm!

10 megjegyzés :

  1. Fel a fejjel! Örülök, hogy outfit bejegyzéseid is vannak, szeretem az öltözködési stílusod! Megkérdezhetem, hogy milyen telefonod van? Nagyon jó minőségű képeket készít!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hú, az az első rövidgatyó nagyon bejövős, na meg a cipő is :]
    Ja és tedd a kezed a monitorra, küldöm a pozitív energiát <<>> Érezted? :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érzem Uri, árad belém a pozitív energiaaaaa oooommm

      Törlés
  3. Remélem hamar túl leszel ezen és felvidulsz! Kitartás! A csíkos póló és a nadrágok is nagyon tetszenek. :) vászoncipőt meg sosem találok a méretemben, de úúgy szeretnék.

    VálaszTörlés
  4. Nyugi, lesz ez még így se.... :) na csak vicceltem, most már biztos jön a jó, jobb.... sajnálom, hogy rossz passzban vagy, hiányzik a bolond Zsófi, de azért így is szeretünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) olyan aranyosak vagytok, mindjárt kicsordul egy könnycsepp:'D

      Törlés
  5. Nekem így is bejönnek a képek, olyan Zsófis :D és a pöttyös zokni állati! *-*

    VálaszTörlés