2012. augusztus 9., csütörtök

3 outfit + Batman körmök

Valamit kitalálok, mert igazából se ez a tükörbe fényképezősdi nem az én világom, se a telefonos kép... Viszont azt sem szeretem, ha fényképezgetnek.:) Úgyhogy ez így egész nehezen megoldható dolog, na mindegy. Szerintem láthatjátok már ennyiből, hogy hétköznapokra nem bonyolítom túl az öltözködést (annál érdekesebb, mikor különlegesebb alkalmakkor bonyolítom:)). Szóval hülye megoldás ez így a képekkel, de legutóbb többen írtátok, hogy örömmel fogadnátok még ilyesmi, úgyhogy nem lazsáltam reggelente (ezek ilyen "fél8kor beérek a munkahelyre és még nincs rajtam kívül senki az irodában, hát csak kihasználom már, hogy az egyik falon végig tükör van" képek).

póló - Mango
farmer - Tally Weijl
cipő - H&M

trikó - Mango
nadrág - H&M
papucs - O'neill

trikó - Tally Weijl
nadrág - H&M
cipő - H&M

És ilyen lett a Batman minta a fóliáról. Ezután szerintem agyba főbe ilyen mintákat fogok gyártani, mert tök jól néz ki, és feldob, ha a lábujjaimra pillantok (ami mondjuk ritka, de azért feldob na). Egy napig hagytam száradni a mintákat, nagyon könnyen lejöttek, lakkozáskor pedig egyszerűen rátettem a második réteg feketére. A fedőlakk egy picit összerondította, de hát sajnos ez van, anélkül nem lett volna az igazi.


A napokban nem tudom, mennyire fogok írni. Nem akarom kifejteni, hogy miért, vannak olyan személyes dolgok, amik részemről nem igazán férnek bele a blog életébe. Sok mindent tudtok rólam talán, de van, amit itt nem osztok meg, egyrészt, mert szerintem nem ide való. Másrészt.. Nem tudom, mennyire vettétek észre, igyekszem mindig jó kedélyűen fogalmazni még ha szar kedvem is van, hogy az, aki idetéved, felviduljon, a bajokat pedig megtartom magamnak.:) A megértést előre is köszönöm!

11 megjegyzés :

  1. A rucik teljesen jók, én úgy vagyok vele, hogy persze munkában is nézzen azért ki jól az ember, de legyen kényelmes, jól variálható dolgok legyenek az ember ruhatárában. :]
    Ja és csak hogy jobb legyen a kedved tőlem:
    HÁNYÁNYÁNYÁNYÁNYÁNYÁNYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    BETKEEEET ;]

    VálaszTörlés
  2. Jajj ez a köröm nagyon jóó! : )

    VálaszTörlés
  3. már facebookon is láttam a körmeid.. Elképesztő! nagyon tetszik:))

    VálaszTörlés
  4. Váó! Nagyon jók azok a batman körmök! :)

    VálaszTörlés
  5. A második szetted *-* annyira jóóóóóóóóóóó és a körmeid is menők :D

    VálaszTörlés
  6. Tetszenek az outfitek, imádom a Batmanos pedikűrt és még annyi, hogy fel a fejjel, a bajok meg majd csak elszaladnak! :)

    VálaszTörlés
  7. Úúú de jó a körmöd :D
    Cicás felső nagyon bejön

    VálaszTörlés