2012. augusztus 26., vasárnap

4 outfit

Reggeli kattintgatások. Visszanézve, tényleg nem valami változatos. Csinálhatnám azt, hogy olyan összeállításokat és ruhákat lefényképezgetek magamon, amiket egyébként marhára nem veszek fel, de nem fogom.:D Ezt hordom, így hordom, így szeretem, így nézek ki a mindennapokban, ennyi.

póló - NewYorker
farmer- Tally Weijl
cipő - H&M

pulcsi - NewYorker
póló - H&M
farmer- Mango
cipő - F&F

póló - Mango
nadrág - Mango
cipő - F&F

póló - Mango
farmer - Tally Weijl
cipő - F&F

Nem túl izgi, viszont ez vagyok én!

12 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik, ahogyan öltözködsz. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik a stílusod :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó hogy nem akarod megjátszani magad:) én is szoktam így öltözködni bár akkor a kezeimre meg a nyakamra is tuti teszek vmit:D

    amúgy azon gondolkoztam miközben görgettem lefele hogy Te ezeket mikor fotóztad?:D mert ugye egész héten 40 fok volt:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. múlt héten, mondjuk akkor sem volt hideg, csak az irodánkban az van, és reggel is az volt, mikor kiléptem az ajtón.:D

      munkában szeretek kényelmesen lenni, órámat is egyből leveszem, ahogy beérek meg igazából a cipőm is:D

      Törlés
    2. jaah légkondis iroda az más:) oda öltözz is fel:)

      a mindenit de kényelmes vagy:DDD azért suliba nem így nyomod ugye?:D

      Törlés
    3. nem légkondis, csak alagsorban van:) nekem már nincs suli:)

      Törlés
    4. akkor végülis mindent eltaláltam:D

      Törlés
  4. köszönöm, túl kedvesek vagytok:D

    VálaszTörlés
  5. Nekem tökre bejön a stílusod, amúgy tök mások vagyunk:D nem tudnék ilyen egyszerűen öltözködni :D

    VálaszTörlés
  6. Én még mindig szeretem az öltözködésed, én is kb így tolom, ezért is nem akartam az outfit fotókat nagyon erőltetni, mert semmi extra.. :D
    (bár Nálad meg pont ez tetszik, hogy nem is bonyolítod túl, csak nem gondoltam, hogy ez mást érdekelne úgy, hogy én csinálom.. :D érted, na )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem is lesznek szerintem sokáig ilyen postok, mert tényleg semmi extra. jó persze, ha valamerre megyek, akkor egy hangyányit más, de tényleg csak hangyányit. annál érdekesebb, ha kicsípem magam valamikor.:D puccparádéban nem tudnék egész nap a gép előtt ülni és dolgozni, úgyhogy a kényelem az első.:) egyszerű, de számomra így nagyszerű :)

      Törlés