2012. augusztus 15., szerda

Aden High Shine szájfény

Kicsit megfeledkeztem az utóbbi időben a tesztelni valókról. Ki kellene inkább osztanom párat. Jó ideje már csak a kiosztás módján gondolkodom igazából, hogy jelentkezni lehessen-e értük vagy aki kapja, marja. Ezt kellene megálmodnom. Két spirált már odaadtam egyik barátnőmnek (Manci, lassan küldheted a képeket és a tesztet!:)). Na de most itt ez az Aden szájfény.

Aden High Shine long-lasting hydrating lip gloss - No.11  - Shopline - 732Ft
Itt megnézhetitek!



Amit a honlapon írnak:
"Gyönyörűen csillogó, hidratáló szájfény. Tökéletesen alkalmas az ajkak dúsítására, illetve a rúzs színének kiemelésére. Kiszerelés: 9 ml. Made in Luxemburg."

A csomagolás egyszerű, nekem nem tetszik igazából, kissé gagyi, plusz nagyon fiatal koromban kb. az első, átlátszó szájfényemnek volt ilyen csomagolása, amit még valami hipergagyi helyen is vettem.:D Ott meg tényleg béna cuccok voltak. A feliratok ezüsttel láthatók az átlátszó tubuson, kopásra hajlamosak. A kupak matt szürke, a rajta lévő matricán találjuk az árnyalat kódját. A kupak jól rácsavarható, viszont a visszatekerésnél kicsit nehezebb benyomni, de ez sok szájfénynél így van. Az applikátor egyszerű, hagyományos fajta, semmi extra. A szárán sajnos szépen gyűlik össze a szájfény, minden kicsavarásnál  egyre jobban.



Nézzünk bele! Az illata nem túl kellemes, olyan műanyag szagú vagy nem is tudom. Az állaga picit ragacsos, de ha vékonyabban van a szánkon, nem annyira tűnik fel. Ez a szín egy lágy, málnás piros árnyalat, egészen szép. És tele van hatalmas nagy karcolós csillámokkal.:D Én nem így képzelem el a gyönyörűen csillogót, de hát kinek mi.:D A csillámok egyébként rózsaszín, lila és ezüst színűek. A szájfény elvileg hidratáló hatású, ezt nem igaz tudom alátámasztani, viszont nem is szárította a számat egyáltalán, szóval valamit mégiscsak tudhat. Bár amíg a számon van, a nagy csillámszemcsék miatt úgy érzem, mintha nagyon cserepes lenne. Egy idő után, ami nagyjából 20-30 percet jelent, a pirosság kimászott a szám legszélére, habár én az a fajta vagyok, aki állandóan összepréselgeti az ajkait, ha van rajta valami.:) Szóval nem biztos, hogy ez mérvadó. Ahogy a tartósságban sem érzem túl hasznosnak az én tapasztalataimat. Amit én nem tudok letapizni magamról 2 óra alatt, na az extra hiper szuper brutál giga mega tartós! Ez a szájfény viszont nem az a kategória.:)


Egyáltalán nem ájulok el. Nem drága, de akkor már Essence-t vennék szerintem, ha ilyen árú szájfényben gondolkodnék. Nem olyan rossz egyébként, simán csak átlagosnak mondanám, de nem ad semmivel többet, mint bármelyik másik szájfény, plusz engem zavarnak a karcos csillámok.:/

3 megjegyzés :

  1. Tényleg nagyok benne a csillámok, pedig a színe nem is rossz.

    VálaszTörlés
  2. Az egyik első szájfényem Aden volt, egy világos rózsaszín darab. Nagyon szerettem, és a mai napig elfog egy kellemes, nosztalgikus érzés, amikor meglátom a mester utcai moyrában. Egyszer lehet, hogy veszek, bár kicsit tartok tőle, hogy csak az emlék szépíti meg a kapcsolatunkat

    VálaszTörlés
  3. Ilyen lakkom volt Astorban, de tönkrement, azóta keresem az utódját, és ez PONT OLYAN!!! De jó!!! Nagyon szép, nekem is lesz ilyen, az biztos. :-)

    VálaszTörlés