2012. augusztus 20., hétfő

Essence díszítő lakkok

Nemrég jutottam ezekhez a lakkokhoz (köszipuszi!). Terveztem venni pár ilyen díszítő lakkot, mert hát imádok mindenféle körmöket csinálni, ezt szerintem tudjátok jól. Bár ha van ecsetem, nem okoz gondot végül is bármelyik színem így használni, de amim van, az béna.:D Ha valaki tudja, hogy ebayről honnan tudok megbízható helyről jó körmös ecseteket és ilyen pontozó akármiket rendelni, az írjon, köszönöm!

Essence nail art freestyle & tip painter - Rossmann
- 04 pink!
- 05 purple magic


Ezek a kis vékony üvegcsék nekem nagyon tetszenek, azért is, mert már ez megkülönbözteti őket a többi lakktól. Ami akkor mondjuk tök jó, ha rengeteg lakkom van, és véletlenül sem nyúlok ezekért a színekért. De ahhoz nagyon sok lakknak kellene lennie..:) Az ecsetek véleményem szerint kifogástalanok, nem áll ki belőlük szál, a keménységük is teljesen optimális, szépen lehet őket használni és rajzolni velük. A kis kupak is kellemesen kézre áll, abszolút nincs rá panasz. Az üvegcse 4ml lakkot tartalmaz, ami szerintem jó ideig elég még gyakori használatnál is, mivel annyi úgysem kell belőle, ha csak díszítünk.


Az egyik egy csillámszemcséket tartalmazó rózsaszín, ez nem olyan érdekes. A másik viszont fúha de hú de szép. Alapból lila, csodaszép rózsaszín és kék csillámokkal. Tudjátok, hogy én az ilyen dolgokért megőrülök. Nagyon baba! Az állaguk teljesen átlagos Igazából semmi olyat nem tudok mondani, amiért ne lennének jók ezek a lakkok. Többféle színben megtalálhatóak, az árat sajnos nem tudom, mert úgy kaptam és rég jártam az Essence pultnál, de pár száz forintnál nem kerülnek többe.


Összefoglalva csak ajánlani tudom őket azoknak, akiknek nincs ecsetük körömlakkokhoz külön. Szép kis dolgokat lehet ezekkel azért összehozni.

4 megjegyzés :

  1. Hú, én már régóta szeretnék díszítőlakkokat, nem is tudom eddig miért nem csaptam le egyre!

    VálaszTörlés
  2. de szép szín mind a kettő :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Én most vettem egy ezüstöt, ilyen színekben még nem is láttam :O

    VálaszTörlés