2012. augusztus 2., csütörtök

Essence műszempilla

Made in Beauty Niki ajánlotta még korábban nekem a Duo helyett az Essence pillákhoz adott ragasztót. Gondoltam, kipróbálom, az ő szavára adok ilyesmiben, azért mégis csak nem kis referencia és hitel az, amit a blogján látunk na.:D

Essence fancy lashes - Rossmann - 8-900Ft talán


A csomagolás nagyon kis ötletes és tündibündi szerintem, viszont túl sok helyet foglal így, én ezt a rózsaszín kartont egyből ki is dobtam. Ezen találunk használati utasítást és egyéb infókat is. Belül kis fedeles gyenge műanyag akármiben van szépen az egy pár műszempilla és hozzá a ragasztó, aminek annyira jó színe van, amikor fénylik...:D Ezért is tettem oda lejjebb a kép sarkába róla még egy képet, bár nem adja vissza sajnos igazán. Ilyen lilás, kékes, gyöngyházas fénylés. Érezhető, hogy már ez a jelenség jobban megfogott, mint a szempilla....:D A műszempillák első ránézésre szimpik voltak, bár nem vagyok szakavatott, ezen kívül egy pár pillám van (most még). Aztán azóta pár próbát is tettem vele.



Az első próbálkozásom ezzel a pillával és ezzel a ragasztóval tettem. Azt már akkor megállapítottam, hogy ez a műszempilla egyszerűen szörnyű és eszméletlen gyenge. Hajlik össze vissza, de úgy, ahogy nem szégyell, szóval derékszögben is.. Pedig esküszöm, nagyon óvatosan bántam vele, és a korábbi tökre noname pillámmal ilyen bajom sosem volt.. Nemrég az Anime sminknél használtam a másikkal együtt Duo ragasztóval. Niki mondta, hogy a Duo sokkal lassabban szárad, mint az Essence, én ezt alá is írom, én is ezt tapasztaltam. A próbálkozást a nyegle szempilla miatt abbahagytam mondjuk az Essence ragasztóval, még egy jobb minőségű műszempillával kipróbálnám, de ahhoz előbb vennem kellene.:)


Végeredményben magával a műszempillával egyáltalán nem vagyok elégedett, lehet, hogy én fogtam ki egy béna darabot, a ragasztóban viszont látok lehetőséget, főleg mert a Duotól jobbat vártam a sok pozitív kritika miatt.

4 megjegyzés :

  1. nekem ennek a pillának a természetesebb hatású testvére van meg, és azt félbe vágtam külső pillának, de nem túl jó minőségű ebben igazad van:D
    ez szerintem ilyen gyakorló pillának tökéletes:D
    én egy mac pillával kezdtem el gyakorolni és szétvágtam szegényt úgyhogy tanultam a hibámból:D

    VálaszTörlés
  2. kár hogy nem lehet venni külön..nekem van ebayről sok féle műszempillám, ki szeretném próbálni őket, csak gagyit nem akarok venni mert akkor dobhatom ki, duo meg azért drága nekem..ez lehet jó lenne, de a teljes árat nem akarom kiadni, hiszen a szempillára nincs szükségem..

    VálaszTörlés
  3. Nekem se jött be ez a műszempilla :S

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy nem vettem meg!Pedig nagyon szemeztem vele...

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés