2012. augusztus 4., szombat

Esti smink

Tegnap este úgy volt, hogy bulizni megyünk, de végül csak egy kis osztálytársas pár emberes összeröffenés lett belőle sajna. Pedig hétfő reggel óta benne van a lábamban a bugi.:D No mindegy. És mellesleg ezer éve nem fényképeztem le egy ilyen itthonról elmenős vagy akármilyen sminkem, de most végre eszembe jutott.:)


Arc:
- Oriflame Perfecting Face Primer
- Essence pureskin natural cover moisturizer (lighter skin)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (03 Angel)

Szem:
- Coastal Scents Original (szürkésbarna szemöldökre)
- Urban Decay Primer Potion (original)
- Sleek ultra mattes paletta (Darks - thunder/szürke, noir/fekete, dune/homok, pillow talk/fehér)
- Maybelline eyestudio (05 carbon frost)
- Essence liquid ink tus
- Astor big&beautiful boom! szempillaspirál

Száj:
- NYX Lip Smacking (602 Sash)



Így készült a szemem:
- Vékonyan eloszlattam a szemhéjpúder alapot.
- Egy lapos ecsettel szürkét tettem a mozgó szemhéjra. (Az ecseten volt egy kis sárga púder, úgyhogy a szélén az eldolgozásnál sárgás lett, de mivel tetszett, úgy hagytam.)
- Az alsó pillasor alá ferde tusecsettel vittem fel szürkét.
- A széleteket pufi ecsettel és homok színű szemfestékkel egyengettem el.
- A szemöldökcsontra szintén pufi ecsettel került fehér.
- A belső szemzugba ceruzaecsettel szintén fehéret használtam, amit kicsit bevittem az alsó pillasor alá is.
- A mozgó szemhéj külső részére feketét ütögettem pufi ecsettel.
- Mivel minden szín matt volt eddig, gondoltam teszek bele valami olyat is, ami nem az. Így egy szürkés rózsaszínes szemhéjpúderhez nyúltam, ezt lapos ecsettel vittem fel a mozgó szemhéj közepére.
- Vékony tusvonalat húztam.
- Spiráloztam és kész is.


Remélem, tetszik Nektek!:)

6 megjegyzés :

  1. Ó, szívesen látnék gyakrabban ilyen "itthonról elmenős" sminkes posztot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régen azért jóval több volt, belehúzok:)

      Törlés
  2. Szép vagy, és a smink is :$ ! És egyszer lesz olyan hajam, mint neked! :D

    VálaszTörlés