2012. augusztus 16., csütörtök

Kedvenc Vloggereim

A kedvenc blogjaimról is írhatnék egy eszméletlen hosszú listát. Igazából blogoknál és videóknál is mindenkit szeretek, akikre fel vagyok iratkozva. Biztos sokakat szeretnék még, akiket nem találtam meg eddig, de idővel úgyis kilyukadok ott, ahol kell.:)

A videókkal kapcsolatban van egy határozott elképzelésem arról, hogy milyen az, amit jó, élvezet nézni. Semmiképp se legyen túl hosszú, mert azt a legtöbb embernek szerintem nincs türelme végignézni. Nagyon sok videós van, aki nagyon hosszú bevezető szöveget mond, ami kb. a videó idejének felét kitölti, ezt legalább át lehet tekerni.:D Én személy szerint nem szeretem azt sem végignézni, ahogy mindkét szem elkészül, és gyakorlatilag egyetlen pillanat sincs kivágva a folyamatból. Bár lehet, sokaknak pont ez tetszik, mivel nem maradnak le semmiről, az elejétől a végéig látni, hogy készül el a smink. De ezt azért meg lehet mutatni kihagyásokkal is.:) Legyen a videó jó minőségű, amennyire csak lehet. Viszont nem hal bele senki, ha nem HD videót néz, de azért látszódjon rendesen, hogy mégis mi készül. Kifejezetten szeretem, ha a szemsmink készítésekor odazoom-olnak a szemekhez. Persze annak ellenére, hogy a leírt típusú videók a kedvenceim, megnézem a 15 perces videókat is, vagy a rosszabb minőségűeket. Meg hát ugye vannak olyan színvonalas videók, amiknél aztán nagyon odateszik magukat a lányok (vagy vannak segítőik:)).

Na de, kik az én kedvenceim?

Imádom a hangulatos videóit. A zene is mindig nagyon kis cuki alattuk. Nagyon változatosak a videók, nem csak leteszi valahova a kamerát és dumál, hanem kb. még amikor beszél, akkor is valamit bevág alá. Egy outfit, smink és frizura előadása simán belefér 6-8 percbe sokszor. Mindig jó feldobnak ezek a videók egy picit.:)

Talán ez volt az első körmös csatorna, amire feliratkoztam. Nagyon változatosak a körmök, a videók forgatókönyve mindig ugyanaz, rövidek, a lényeget látjuk benne. Sok a könnyen elkészíthető ötlet, és jó pont az is, hogy elég gyakran frissül.

Nem mindig mondom, hogy "na de szuper smink", de ötletesek, nem sablonosak, amiket csinál. A BolondZsófikból és a KreatívKeddekből talán láthatjátok, hogy többnyire én sem az utcán hordható sminkeket szeretem.:) Itt sem unalom hosszúságúak a videók.

Őt nem olyan rég fedeztem fel magamnak az első "hogyan NE sminkeljünk" videója miatt. Imádom az olyan embereket, akik mernek magukból hülyét csinálni, és hát ezekkel a videókkal ő mert.:) Egy alap sminkvideója alapján nem biztos, hogy feliratkoztam volna, bár a videók jó minőségűek, a sminkek pedig szépek, de hát  rengeteg cicababa típusú lány sminkelget így. De ha egy lány szép, és mégis meri magát idiótának beállítani, az szerintem szuper.:)

Kb. két éve, amikor nekiálltam youtube videókat keresgélni, akkor Michelle volt az első, akinek az összes videóját nekiálltam végignézni. Mondjuk, hogy őszinte legyek, ezek az újak már annyira nem tetszenek.:/ 

Megnézitek néhány videóját... Szerintem nincs kérdés... BolondZsófi.:D Imádom! Ezek az átalakulások marha jók. Mondjuk ő általában konkrét személyekké ugye, a BolondZsófik pedig inkább ilyen embertípusokat vagy stílusokat takarnak.

Talán a legkedvencebb vloggerem. Nagyon sokáig visszamenőleg végignéztem a sminkes videóit. Szerintem nagyban hozzájárult a fejlődésemhez. Imádom a színeket, és ő olyan szupi színes sminkeket tud csinálni. Néha olyan árnyalatokat tud kombinálni tökéletesen, amik nekem eszembe sem jutnának.

És kik a Ti kedvenceitek?

5 megjegyzés :

  1. Aki még szeret hülyét csinálni magából sminkelés közben az ez a fiú(!!) :D
    http://www.youtube.com/user/ScottieSparkles/videos

    VálaszTörlés
  2. Van kiket néznem esténként :D köszi :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor már volt miért/kiért megírni:)

      Törlés
  3. Pont a napokban írtam a kedvenc sminkes vlogaimról. A Te listádban egy olyat találtam, akit én is írtam, Promise Phan-t.
    Az tuti, hogy megnézem a többieket, akit ajánlasz. Ha gondolod és érdekel az én listám, itt meg tudod nézni:
    http://addict-schmiza.blogspot.hu/2012/08/my-favourite-makeup-vlogs-kedvenc.html

    Ági

    VálaszTörlés