2012. augusztus 30., csütörtök

Lila-kék smink

Hjaj nagyon rég nem sminkelgettem már csak így itthon, de a héten elkezdtem, és szeretném nem abbahagyni. Ez is egy ilyen eredménye.:)



Amit használtam:
- NYX bázis (skin tone)
- Sleek ultra mattes Brights (floss/babarózsaszín, sugarlite/lila, bolt/kék)
- Sleek ultra mattes Darks (villan/sötétlila, pillow talk/fehér)
- Essence metal glam tus (02 on-the-go)
- Bourjois Volume Glamour spirál


Így készült:
- Vékonyan az ujjammal felvittem a bázist.
- Lapos ecsettel a mozgó szemhéj közepére lilát tettem.
- Másik lapos ecsettel a szem külső részére vittem fel a kéket, kicsit összemosva a lilával és elsimítva a széleket.
- Ugyanez a szín került az alsó pillasor alá ferde fejű tusecsettel.
- A belső szemzugtól babarózsaszínt használtam, szintén vegyítve kicsit a lilával.
- A mélyítővonalhoz sötétlila színt tettem, ehhez pufi ecsetet használtam.
- A szemöldökcsont alá szintén pufi ecsettel fehéret tettem, ezzel finomítottam a széleket.
- Kék tussal vonalat húztam.
- Spiráloztam és kész!
(Plusz a szemöldök, a szemceruzát pedig itt is kihagytam.)


Bele tudnék kötni, de befogom.:) Remélem, Nektek tetszik!

8 megjegyzés :

  1. nagyon szép! tetszenek együtt a színek! :) ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépséges lett!:)) nemrég találtam a blogodra, és igyekszem pótolni a lemaradást, mert úgy látom érdemes!! (:

    VálaszTörlés
  3. szép. szeretem ezeket a színeket múltkor én is posztoltam egy hasonlót :P

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett, kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  5. Azta :O
    Hát gyakrabban sminkelgess otthon légyszi :D
    (mármint olyan jó lett, hogy még sok ilyet akarok tőled :P)

    VálaszTörlés
  6. Az a lila, ott fent! Álomszín! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett :$ gyönyörűek a színek :$

    VálaszTörlés