2012. augusztus 29., szerda

Lime-fekete repedezős köröm

A repedezős lakk szerintem egy tökéletes megoldás arra, ha valami érdekeset akarunk csinálni, de nincs sok időnk. Mondjuk én bármikor szívesen elmolyolok körömfestéssel, csak hét közben azért nincs rá annyi idő mindig.:)


Az elkészítésben nincs semmi bonyolult, a lakk mindent megcsinál helyettünk.:) Az alapra két rétegben került a limezöld lakkból, majd jött a fekete repedezős. Imádom nézni, ahogy szárad, marha jól néz ki és gyors.:) Átkentem egy fedőlakkal, hogy gyorsan megszáradjanak teljesen és tádámmm, kész is. Jó, közben volt hajvasalás és fél szemmel Barátok közt is.:D


Amit használtam:
- Essence nail fixing system
- Essence colour&go (39 lime up!)
- Essence nail art cracking top coat
- Essence BTGN fedőlakk


Ez megint ilyen csupa Essence mánikűrre sikerült.:)

4 megjegyzés :

  1. nekem a napokban volt hasonló színű, ugyanígy repedezős körmöm, imádtam, csak hamar ráuntam. :D
    áldom az eget, hogy kitaláltak ilyen lakkokat. :D

    VálaszTörlés
  2. Na neee :D pont ilyet csináltam én is vasárnap :D csak én aden neonnal és lovely fekete repedezőssel :) olyan szép ez a kombináció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is imádom. ez a limezöld meg a fekete szuppper. winamp:D

      Törlés
  3. ez egy nagyon jó megoldás, ha az ember tartós, viszont egyszerű, de nem unalmas lakkozást szeretne elérni :)
    ha szereted a repedezős lakkot, akkor lesd meg ezt a különleges lakkot nálam:
    http://leilahercegno.blogspot.hu/2012/08/longest-lasting-nail-polish-i-had.html

    VálaszTörlés