2012. augusztus 19., vasárnap

Matt piros körmök

Most valahogy nagyon megtetszett a piros köröm piros rúzs párosítás, úgyhogy gondoltam most pirosak lesznek a körmeim. Valamikor sminket is tervezek csinálni hozzá. Nem cseszegettek eleget az ígéreteim miatt, Lányok!



Amit használtam:
- Essence studio nails nail fixing system
- S-he (424)
- Essence matt  top coat


Hát ehhez mást igazából nem tudok hozzáfűzni. Az elkészítés sem igényel leírást. Úgyhogy most csak köszönöm ennyivel a figyelmet! Pussszancs! (Miva'?)

4 megjegyzés :

  1. Eddig eszembe se jutott ez a kombó, pedig nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a piros körömlakkot, amíg el nem fogyott. Lehet megnézem a kockaüveges változat is olyan jó-e mint a régi:)

    És: csinálj sminket!!!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Tök szép ez a lakk lemattítva, én is ki fogom próbálni ezt a kombinációt! :)

    VálaszTörlés