2012. augusztus 1., szerda

Oasap táska - csapó 3

Mit ne mondjak, bátortalan voltam a választással, mert ugye nekem az első kettő feladta a harcot vállpánt ügyileg.:D Úgyhogy nem igazán mertem megint ilyen típust rendelni. A választásom egy kisebb táskára esett, úgyis ebből a csöpp, rohangálós, "péntek este elmegyünk valamerre kevés cuccal" fajtából talán egy olyanom van, amit szeretek. Na de most.:)

Korean Candy Colored Simple Style Shoulder Bag - oasap.com - $29
http://www.oasap.com/shoulder-bags/14042-korean-candy-colored-simple-style-shoulder-bag.html



Elég masszívnak tűnik.. A korábbi oasap táskás bejegyzések is így kezdődhettek.:D Jó, ebbe szerintem képtelen lennék annyit pakolni, hogy leszakadjon, legalábbis nagyon remélem... Zöld színt választottam, még a rózsaszínnel szemeztem, de végül mellette döntöttem. Az elején ez a kis (talán bőr)darab nagyon aranyos, szerintem picit dob rajtam, nem olyan üres tőle. Szerencsére van egy cipzár is a táskán, szóval nem csak ez a gyenge gombos ráhajtható rész zárja le. Belül pedig van egy kis külön rész, ami szintén cipzáros. 





Első ránézésre szimpi ez a kis táska, aranyos, pont elfér benne pár dolog, ami kell, pl. telefon, pénztárca, zsepi, kulcsok, ajakápoló, iratok, pendrive (nálam majdnem mindig van:D) stb. Remélem, jobban fogja bírni, mint a többi.:) Bár az előzőnél megfogadtam, hogy sosem írok az érkezést követően bejegyzést, de most megelőlegezem a bizalmat.:D

5 megjegyzés :

  1. nem az én stílusom, sőt, nekem egyáltalán nem tetszik a "fazonja" de szerintem nagyon szép színe van! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem tetszik igazából, de remélem, ezzel nagyobb szerencséd lesz a minőséget illetően :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, szerintem jó választás volt :)

    VálaszTörlés
  4. csúnya....29 dolcsiért meg főleg

    VálaszTörlés
  5. Szerintem különleges, a színe is és a táska is. Csak az a gombos dolog nem jön be, mármint lehetne szebb a gombja.

    VálaszTörlés