2012. augusztus 13., hétfő

Outfit és új cuccok

Anyuékkal voltam a Tesco-ban vásárolni, és anyuval megnéztem a ruhákat.. Ő mondta, hogy nézzük meg őket. Eredmény: én költekeztem, pedig nem akartam vásárolni, anyu nem vett semmi! Nincs igazság.:D

vászoncipő - F&F - 2590Ft

Már miért is hagytam volna ott a tökéletes színű cipőt, amit egész nyáron vadásztam?! Amióta megvan a Catrice Meet Me At Coral Island (puszi Kriszti!:D), azóta nagyon bele vagyok szerelmesedve ebbe a kicsit neonos korallos rózsaszínes árnyalatba. Mindig másnak látom, és egyébként sem tudom sosem eldönteni a színekről, hogy pontosan milyenek.:) Szóval ennek a cipellőnek nagyon örülök. És külön kis boldogságom, hogy F&F, mivel úgy tapasztaltam, hogy a H&M és Deichmann vászoncipői nem bírják olyan jól a strapát. Tavaly aktívabb, de nem kizárólagos használat mellett a Deichmann-os vászoncipőm meg is adta magát, egy nyár alatt elkopott a talpa. Ugyanígy kezd lenni az idén vásárolt H&M-es. Az F&F cipők talpa viszont elég erős, amiket eddig vettem, azoknak egyáltalán nem vagy alig kopott a talpa.

pulcsi - F&F - 3900Ft 2900Ft

Akarok most néhány pulcsit venni, és mindig szerettem ezeket a kapucnis kenguruzsebes fajtákat, egyetlen bajom volt a sajátjaimmal, hogy nagyon vastagok. Ez szerencsére egész vékony azokhoz képest. Plusz fehér, ahogy megláttam, egyből megtetszett, akciós is volt, magamon is jónak találtam, úgyhogy megvettem.

pulcsi - F&F
farmer - Tally Weijl
cipő - F&F

11 megjegyzés :

  1. Megőrjít az a lakk, de hamarosan nekem is meglesz. :D

    VálaszTörlés
  2. Tök jó ez a cipő! :) Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, igen, ez így szokott lenni nálunk is :D ... Amikor anya akar valamit, sose talál semmit csak nekem :D ...

    VálaszTörlés
  4. uhh kell egy ilyen cipő nekem is :) de vmi más színben, piros cipőm már van :)
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Olyan régóta szeretnék egy ilyen korall színű cipőt :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól mutat együtt a cipő és a pulcsi! Szerintem telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néznek ki:) az a cipő *-*
    Meg lehet kérdezni hogy milyen telefonod van?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, telenor onetouch. gyorsan kellett szolgáltatóváltáskor egy új telefon. olcsó volt és tud mindent:)

      Törlés
  8. 2 db F&F vászoncipőt is vettem a Tescoban.Egy rózsaszínt és egy feketét. A rózsaszínt 3-4 hétig hordtam és kiszakadt elől a varrás, aztán az orra is kiszakadt. A feketét 4-5 alkalommal, az orra úgyszint kiszakadt. Dobhatom ki őket,Tescoban tuti nem veszek többé cipőt:D New Yorker-ben vettem egy Fishbone vászoncipőt,még nem volt rajtam, kíváncsi leszek,hogy bírja.
    A felső tökjó:) Remélem a te cipőd jobban fogja bírni,szép kis darab:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van már két F&F cipőm, mindegyik tökéletes állapotban, és az egyiket tavaly vettem. semmi baja

      Törlés