2012. augusztus 24., péntek

Smink piros rúzzsal

Már a matt piros lakkozásnál is írtam, hogy kedvet kaptam mostanság a piroshoz, bár ez igazából el is múlt azóta icipicit. De a sminkhez kedvem volt, úgyhogy ma leültem. Örülök, hogy jön végre az ősz. Főleg, hogy 18 év után most először nem kezdődik suli szeptemberben.:D Na meg az ősz a kedvenc évszakom, végre eltűnnek ezek a nagy melegek (utálom!).



Arc:
- Catrice Infinite Matt alapozó (010 light beige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Manhattan soft compact púder (naturelle 1)
- NYX pirosító (06 Peach) //bizony, nem Angel!:D

Szem:
- NYX bázis (skin tone)
- Sleek untra mattes paletta (Darks - noir/fekete, pillow talk/fehér)
- Essence szemceruza (04 white)
- Astor Big&Beautiful BOOM! spirál
- Aden spirál
- Bourjois Volume Glamour spirál

Száj:
- Miss Sporty ceruza (012 wine)
- Avon Ultra Colour Rich Colordisiac rúzs (red hot lips)





Jelentem, alakul a kis lölköm!

10 megjegyzés :

  1. Az utolsó előtti kép nagyon tetszik, jól áll ez a szín! :-)

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kép iszonyúan édi! :]
    És örülök a kis lölködnek :P

    VálaszTörlés
  3. Annyira nagyon jól áll neked ez a rúzs, de biztos, hogy én se mernék kilépni vele. :D

    VálaszTörlés
  4. Mindennap ezt a rúzst kéne viselned! Istenien áll! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon dögösen nézel ki ezzel a sminkkel :) A rúzsnak mesés a színe.

    VálaszTörlés
  6. Ütős ez a szín *.* A kis lelkednek meg üzenem, hogy csak így tovább! :D

    VálaszTörlés