2012. augusztus 3., péntek

Színes nyári körmök

Valami szuperszíneshez volt most kedvem, valami nagyon élénkhez, és semmiképp sem egyszínűhöz... Ez utóbbi összejött. Szerintem eléggé friss, vidám, nyári színeket sikerült összeválogatnom és egész jól néznek ki így együtt.:) Remélem, Nektek is tetszik!


Bővebb leírást nem igényel ez a mánikűr.. Minden körmömre két réteget kentem, majd fedőlakk. A végén körömlakklemosós vattapálcával letisztogattam a felesleget, amennyire tudtam. Azt hiszem, írok valamikor egy "hogy festem a körmeim" bejegyzést.:D 


Amiket használtam:
- Orly Nailtrition
- Catrice (030 Meet Me At Coral Island)
- Essence colour&go (93 c'est la vie!)
- Essence colour&go (51 mellow yellow)
- Essence colour&go (39 lime up!)
- Essence colour&go (18 check me out)
- Essence BTGN fedőlakk

8 megjegyzés :

  1. Dejóóó. Megláttam és a Skittles cukrot jutottak egyből eszembe.

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy jó kis gyümölcssaláta jutott róla eszembe :)

    VálaszTörlés
  3. Én maximum két különböző színt szoktam használni egyszerre (a gyűrűsnek kell elütnie a többi ujjtól), de ez most nagyon megtetszett, úgyhogy legközelebb ilyesmit fogok kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  4. Jaaj! Nagyon édes ez a szivárványos! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez tök jó. :D Nagyon színes, de olyan szépek és nagyon passzolnak egymáshoz a maguk módján. :)

    VálaszTörlés