2012. augusztus 6., hétfő

Új felsők és készülő köröm

Jelszó: Batman.:D Csütörtökön elkísértem kedves volt osztálytársam és azóta már kollégám pólókat venni. Ez egy nagyon rossz döntés volt! A múltkori vásárlásnál azt mondtam, hogy most nem veszek semmit egy ideig, de aztán... Sajnos megláttam ezeket.:D


póló - Reserved - 1990Ft
Batman trikó - Reserved - 2990Ft

Sajnáltam, hogy csak ilyen fényes volt.:/ Meg pólót akartam volna igazából, de abból flitterest találtam, az meg atyamária, hát fuj.:D

Na a másik dolog mára: a készülő körmöm. A lábujjaimon az utóbbi időben feketére szoktam festeni a körmeim. Tavaly egyszer sem tettem meg, pedig nagyon tetszik, de magamon valahogy nem éreztem az igazinak. Most viszont nem tudok róla leállni.:D Épp lemosni akartam, de nincs kedvem ma már ezzel szórakozni, gondoltam, feldobom valamivel, és hát itt ez a Batman trikó... Úgy fog hozzá passzolni.:D A lábujjaimat nem szeretem fényképezgetni, nem tudom, az olyan intim, nem?:D Na jó, csak viccelek, de akkor is, nem kell a lábujjaimat nézegetnetek! Ezek a minták a nagylábujjamra készültek. Nem akartam direktbe oda csinálni, hátha elrontom, ezért egy ilyen nejlonra csináltam meg a mintát, amit majd száradás után teszek fel.:) Na jó, esetleg lefényképezem az eredményt, ha jó lesz, de még száradniuk kell, úgyhogy nem biztos, hogy elkészül, holnap pedig KreatívKedd, meg akartam ezt mutatni.:)


15 megjegyzés :

  1. óóóóhh mekkora jók <3
    hányányányááá betkeeet: http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/255/e/b/bat_cat_by_neoslashott-d49iof2.swf

    VálaszTörlés
  2. Nagyon állat! :D

    Kérnék egy kis segítséget! :) Hol lehet ilyen szuper blogháttereket találni?
    Van vmi oldal, vagy csak véletlen kigugliztad? Nagyon szép amúgy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. google:) csak nehéz olyat találni, ami ismétlődő minta, mert ez is egy kisebb kép és ismétlődik

      Törlés
    2. Köszi! :)
      Keresgélek, csak tényleg nem egyszerű találni sajnos. :(

      Törlés
    3. Találtam egy szimpit...már jó ideje fekete-fehéret akartam, és ezt találtam. Nagyon szemzavaró vagy elmegy? :)
      Ránéznél? Köszi! :)

      Törlés
    4. szerintem teljesen jó. így, hogy a szöveg mögött egyszínű, szerintem senkit sem zavarhat:)

      Törlés
    5. Köszi a segítséget! :))

      Törlés
  3. Nagyon jók ezek a matricák, kíváncsian várom a végeredményt. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, és szerintem egyáltalán nem gáz mutogatni a lábkörmöd sem. Végülis az utcán is mindenki látja nem?

    VálaszTörlés
  5. óóóóóóóóóóó a batman trikóóóóó :D:DD futokszaladokrohanok. jók a karmok is _D

    VálaszTörlés