2012. augusztus 27., hétfő

Zöld smink arany tusvonallal

Tudjátok, miért jó lefényképezni a sminkeket? Mert utána lehet a legjobban látni, hogy mennyire el lett kefélve. Ahogy ez is. Szóval inkább csak tipp arra ez a bejegyzés részemről, hogy hogy ne csináljátok.:D



Termékek:
- Essence I <3 stage bázis
- Sleek ultra mattes Darks (orbit/zöld, thunder/szürke, dune/homok, pillow talk/fehér)
- Essence fairytale glitter eyeliner (02 Tinka's Dress)
- Bourjois Volume Glamour spirál


Így készült:
- Felvittem vékonyan a bázist.
- A mozgószemhéjra lapos ecsettel felvittem a zöldes színt elsimítva a széleket.
- Pufi ecsettel szürke színnel finomítottam a széleken.
- Ceruzaecsettel vittem fel az alsó pillasor alá a szürkéből.
- A szemöldökcsontra szintén pufi ecsettel homokszín és fehér keverékéből tettem.
- Ceruzaecsettel tettem a belső szemzugba kevés fehéret.
- Vékony tusvonalat húztam.
- Spiráloztam és kész!
(plusz a szemöldök)


Na ki mondja meg, mi nem tetszik itt nekem? (nem a szemceruza hiánya, azt direkt nem használtam a fáradt szememre)

10 megjegyzés :

  1. Úgy látom ez az arany tus nem igazán fog. Vagy direkt ilyen halványka a vonal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem direkt, párszor átmentem, és tényleg nem fog eléggé. viszont élőben szebb volt, itt visszaveri a vakut

      Törlés
  2. Én nem tudom, hogy mi nem tetszik, de a szempillaspirál nagyon klassz! :)

    VálaszTörlés
  3. Talán a belső szemzug? Mintha kicsit túlcsúszott volna a szín. Vagy lehet, hogy csak nekem ferdék a szemeim és látom így xd

    VálaszTörlés
  4. najó, elmondom:D megcsúszott belül a szürke és túl sok lett. szerintem:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra gondoltam, de attól eltekintve szépséges! :]

      Törlés
  5. Hé nem rossz ez, nekem tetszik :D mi a baj vele szerinted ?:)

    VálaszTörlés
  6. Én is erősítem a vakok táborát, nem látom mi a probléma. :)

    VálaszTörlés
  7. szerintem szép lett (baromi jó ez a zöldeskékes szín kavalkád) és juhééé, a spirált se felejtetted el! ;)

    VálaszTörlés
  8. imádom ezt a színösszeállítást. csatlakozom,szintén nem értem mi ezzel a probléma.ha kicsit sok is lett a szürke szerintem nagyon megy az összhatáshoz,nem hiba.

    VálaszTörlés