2012. szeptember 28., péntek

A mai napom:)

Mai hangulat: Teljesen szuper! A napokban tök jó kedvem van.:)

Mai siker: Szabadnapon felkelni fél 8-kor sikernek számít?:D Nem is tudom. Még mindig simán össze tudom rakni az erdész gyűrűt.:)


Mai szükséges: Pihenni kellett volna ma csak, de annyira nem hoztam össze.:D Sőt, még a munkahelyemre is benéztem, nem bírok távol maradni. Lehet, hogy ez már lassan beteges?!

Mai frizura: Szokásos kibontott haj. Kivéve görkorizás közben, akkor felkötöttem hajgumival kis kontyba vagy minek nevezzem.:D


Mai make up: Háhá, semmi.:D Estére meg majd meglátjuk.:)

Mai outfit: Farmer, fehér póló, tornacipő, fehér pulcsi. Semmi extra.:) Jah, meg a görkori.:)

Mai tennivaló: Levelet feladni, epilálás:'D, szemöldökszedés, elmenni boltba. Mindegyiken rég túl vagyok.:)


Mai elmélkedés: Mi egyes emberek viselkedésének az oka? Miért döntenek úgy, ahogy? És ha közöm van hozzá, akkor miért nem osztják meg velem is?

Mai függőség: Lángos... Virslis lángos. Nem érdekel, hány kalória van benned, hagyom, hogy mind szanaszét áradjon a testemben. A kóla is!

Mai unalmas: Kellene már pár új zene, uncsi mindegyik!

Mai vágyálom: Be mine!


Mai legjobb pillanat: Még nincs vége a napnak korántsem. De az például nem volt rossz, hogy amikor nagyon megindultam korival a lejtőn, akkor nem az úttesten kötöttem ki az autók között.:D Vagy amikor a lángos kitöltötte a szájüregemet.:D

Mai különlegesség: Nem mentem dolgozni.:)

Mai olvasmány: Az Éhezők Viadala kellene, hogy legyen, de szerintem ma sem fogok már nekifeküdni folytatni.:P

Mai zene: Nehéz dönteni. Mostanában unom a zenéim. Legyen ez:


Remélem, tetszett és picit feldobta a napotokat ez a post!:)

5 megjegyzés :

  1. most gyorsan én is levettem és kiraktam a balekgyűrűmet :D

    VálaszTörlés
  2. Amikor a lángos kitöltötte a szájüregemet. :-D Kész vagyok. :-D

    VálaszTörlés
  3. Feldobta bizony! :) Én is dobtam egy hátast ettől a mondattól: amikor a lángos kitöltötte a szájüregemet :DDD
    És igen, függőség hogyha a szabadnapodon bemész a melóhelyedre, én már csak tudom :)
    Kellemes 7végét, pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. na, már volt értelme megírni:D

    VálaszTörlés