2012. szeptember 30., vasárnap

Catric lakk - Sing: Hey, Dirty-Lilah!

299Ft-ért sikerült megvenni.:) A szín alapból szerintem nem fogott volna meg annyira, hogy rendes áron megvegyem, de mivel csak ennyibe került és ilyenem nincs, csak sötétebb szürkém, jöhetett.:)

Catrice Ultimate Nail Lacquer - 630 Sing: Hey, Dirty-Lilah! - Rossmann - 299Ft akciósan



Nagyon nincs már mit írnom, esett már szó nem egyszer a blogon Catrice lakkokról. A külső dizájnja egyszerű, de az én szememnek mégis nagyszerű, minimalista és szép. A kupak jó nagy, de egyáltalán nem zavaró ez a használat közben. Az ecsetet az általam nagyon szeretett lapított fajta, és nem is túl vastag szerencsére, úgyhogy abszolút jó vele festeni. Én hozzá sem nyúltam amúgy fényképezés előtt, de ahogy látjátok, eléggé összekente már valaki az üveg nyakát.:P Köszi, hogy össze kellett kefélni azt, amit valaki később megvenne, igazán köszi!


Ez a szín egy világos szürke első ránézésre, de akár egy nagyon világos lilának is el lehet mondani, attól függ, milyen környezetben nézzük. Jól néz ki, ilyenem tényleg nincs.:) Kicsit folyósabb az állaga. Egy rétegben nem fed teljesen, kettőben viszont már egész kellemes, főleg, ha vastagabban visszük fel a második réteget. Elég csúnyán sikerült lakkoznom, ezért bocsánat! Ilyenkor fedőlakk és javítás nélkül szoktam lefényképezni. Egész gyorsan szárad. Ha belegondolok, rég találkoztam már kifejezetten lassan száradó lakkal mondjuk.. Tartósságról nem nyilatkoznék, mostanában mindent ledob a körmöm fél pillanat alatt sajnos.


Most is csak dicsérni tudom a Catrice lakkokat. Talán azt mondhatom, hogy egyébként is megérik számomra az árukat, akciósan pedig egyszerűen otthagyhatatlanok. Rengeteg színből választhatunk, két rétegben jól fednek, sosem volt panaszom egyikre sem semmilyen szempontból. Csak ajánlani tudom őket!

3 megjegyzés :

  1. Most ezt fogom énekelni magamban egész nap. :-D Amúgy szép színe van :-)

    VálaszTörlés
  2. Az essence-nek pont az új kollekcióban van hasonló lakkja, de az nem matt, pont egyik nap jutottam hozzá. Ez is aranyos, legalább sok mindenhez passzol. :)

    VálaszTörlés