2012. szeptember 17., hétfő

Catrice lakk - Captain Sparrow's Boat

Lassan úgy érzem, átmegyek körmös blogba.:D Viszont nagyon birizgálja a buksim ez a sok új lakk, amiket vettem, szóval szeretném őket szép sorban minél előbb kipróbálni. Lássuk ezt!

Catrice Nail Lacquer - 620 Captain Sparrow's Boat - Rossmann - 499Ft



Szeretem a Catrice lakkok csomagolását. Nincs bennük semmi túlbonyolítva, egyszerűen nagyszerűek és szépek, plusz minimalisták. Az árnyalatok nevei nem külön, egy csúnya vonalkódot fehér matricán található az kupakon, hanem szépen beleépítették a csomagolásba. A kupak hatalmas, viszont egyáltalán nem okoz gondot ez a lakkozásnál, egész kényelmes a fogása nekem. Az ecset enyhén lapított, és nem olyan dundi, mint pl. a Meet Me At Coral Island-é (innen puszillak Kriszti:D), úgyhogy szeretem.:)


A fedés egy rétegben gyengus, kettőben már egész kielégítő, de rigolyásabbaknak vékony rétegekből kellhet három, nekem elég a kettő. A szín nagyon szuperül néz ki az üvegben és a körmömön is. Első ránézésre egy sötétszürke lakkot látunk, de ha jobban belebújunk, zöldes, lilás, rózsaszínes mikrocsillámokat is felfedezhetünk benne. Hihetetlen, de ez még a körmeinken is látható! Nagyon szépen, odafigyelve kell festegetni vele, mert eléggé csíkoz, de ha ügyesek vagyunk, az eredmény pompás lesz.:) Mondjuk, nem tudom, mennyit fogom használni. Nekem és a csupaszínes lelkivilágomnak ez most nagyon sötét árnyalat. A képen nem is néz ki olyan sötétnek, mint amilyen a valóságban. A száradás egész barátságos, nekem gyorsabb volt, mint az új colour&go lakkoké, pedig ott sem panaszkodtam (bár én egy egész türelmes ember vagyok, legalábbis ilyen dolgokban:D).


Összességében eddig azt kaptam, amit egy Catrice lakktól elvártam, ráadásul mindezt akciósan. Én a győri Árkád Rossmannjában vettem, akkor még volt belőle elég sok. A kupakon 599Ft állt, de igazából csak 499Ft-ba került. Ha belegondolunk, hogy az új colour&go is ennyi most, ez pedig 10ml-es, nagyon megéri rápillantani és kipróbálni.:)

9 megjegyzés :

  1. Én is megvettem, múlt héten is nézegettem már, de most leárazták 299-re, úgyhogy elhoztam, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lakk, bár a nevéből én egy fekete színre asszociáltam :D (cö-cö-cö catrice!)

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem, de még nem próbáltam :)

    VálaszTörlés
  4. utáloooom, hogy itt nincs catrice állvány sehooool :'(

    VálaszTörlés
  5. Érdekes, mert ezt én is néztem régebben, de akkor üvegben nem tűnt fel az a szép kis csillogás. :) Ha még találkozom vele, újra szemügyre veszem. ^^

    VálaszTörlés
  6. Ugyanígy vagyok, sok-sok körmös bejegyzés, de hát mit tegyek, ha odavagyok értük? :-) Amúgy nagyon szép színe van. :-)

    VálaszTörlés
  7. ismerős, mintha ez meglenne nekem, de még sosem próbáltam ki. szép színe és csillogása van! ;)

    VálaszTörlés