2012. szeptember 26., szerda

Coastal Scents ecsetkészlet

Nem készülök most mélyenszántó post írásába, az még korai lenne, mivel csak ma érkeztek. Most csak megmutatom, hogy itt van ő, elsőre milyen és egyáltalán miért lett.:)

Coastal Scents 22 Piece Brush Set - Makeuplaza - 15.590Ft


Amit a honlapon írnak róla:
"Coastal Scents 22 darabos nagyon gondosan összeválogatott, profi ecsetkészlet fekete matt tartóval, melynek nagyon jó a tartása, kényelmes, jó anyagú. A készletben minden fontos ecsetet megtalál a professzionális smink elkészítéséhez. A legyező ecset alatti részen egy zippzáras rekesz található, melybe elhelyezhetőek laposabb tárgyak, pl. puffnik, arcpírek vagy akár mobiltelefon is.

Az ecsetek anyaga: szintetikus és természetes, mint a kecskeszőr, rost, nylon, lószőr, habszivacs. Puha, jó minőségű ecsetek, nem hullajtják szőrüket, sörtéi precízen vágottak, jól kidolgozottak. A fekete táska praktikus mágneskapcsos, így nem okoz problémát a gyors összecsukása. Az ecsetek helye jól kialakított, így nem kell igazgatni őket a táska összecsukásakor. Kívül-belül logoval ellátott, kívül elegánsan az anyagában nyomott a logo. A nagy ecseteken áttetsző tok van, mely elősegíti a hosszantartó formamegtartást a precíz munkához. A készletben megtalálható a duosörtés 518-as ecset, valamint a Fan Brush és több értékes ecset is, mint pl. a 110-es nagy bronzer/alapozó ecset. Formamegtartó rugalmas alapozóecset, satírozó ecsetek, apró részletek kidolgozásához való ecsetek, gélekhez, concealer-hez való ecsetek stb. Kitűnő társ munkához és utazáshoz.

Összességében valóban egy professzionális készletről van szó minőségi kivitelben nagyon kedvező áron. Szakemberek egyöntetű véleménye szerint a piacon lévő vezető készletek közül a Coastal Scents 22 ÚJ kiadása magas színvonalú és ennek köszönheti nagy népszerűségét a világon.

1. Large Fan: szintetikus (sörte: 8,89 cm, ecsethossz: 8,41 cm)
2. Powder Buffer: szintetikus (sörte: 3,5 cm, ecsethossz: 9,5 cm)
3. Round Powder: szintetikus (sörte: 2,9 cm, ecsethossz: 9,88 cm)
4. Flat Stippling: szintetikus (sörte: 3,5 cm, ecsethossz: 10,31 cm)
5. Angle Blush: kecskeszőr (sörte: 2,9 cm, ecsethossz: 10,2 cm)
6. Foundation: rost (sörte: 2,4 cm, ecsethossz: 12,47 cm)
7. Concealer: nylon (sörte: 1,6 cm, ecsethossz: 12,55 cm)
8. Large Shadow: lószőr (sörte: 1,4 cm, ecsethossz: 12,42 cm)
9. Blender: lószőr (sörte: 1,6 cm, ecsethossz: 12,7 cm)
10. Doe Foot Blender: lószőr (sörte: 1,3 cm, ecsethossz: 12,42 cm)
11. Dome Shadow: lószőr (sörte: 1 cm, ecsethossz: 13,34 cm)
12. Dome Blender: lószőr (sörte: 1,1 cm, ecsethossz: 12,42 cm)
13. Medium Shadow: lószőr (sörte: 1,1 cm, ecsethossz: 12,42 cm)
14. Detail Shadow: lószőr (sörte: 6 mm, ecsethossz: 14,3 cm)
15. Lip: lószőr (sörte: 6 mm, ecsethossz: 14,45 cm)
16. Detail Concealer: rost (sörte: 1,3 cm, ecsethossz: 13,03 cm)
17. Pointed Blender: lószőr (sörte: 1,1 cm, ecsethossz: 12,42 cm)
18. Brow: lószőr (sörte: 5 mm, ecsethossz: 12,7 cm)
19. Smudger Sponge: habszivacs (szivacs: 6 mm, ecsethossz: 13,82
20. Large Liner/Brow: nylon (sörte: 8 mm, ecsethossz: 14,3 cm)
21. Medium Liner/Brow: nylon (sörte: 6 mm, ecsethossz: 14.3 cm)
22. Small Liner/Brow: nylon (sörte: 6 mm, ecsethossz: 14.3 cm)

Kinek ajánljuk:
Profi készletről van szó, így elsősorban sminkesek számára ajánljuk. Kitűnő választás kezdő és haladó sminkeseknek is, de elsősorban a profik "fegyvere". Neves külföldi és hazai vezető sminkesek az új 22-es készletről kizárólag elismerően nyilatkoztak. A cég egyik sikertermékeként könyvelheti el az Új 22 PIECE BRUSH SET készletét, csak úgy, mint a híres palettáit, concealer-jeit és az egyenként megvásárolható kitűnő minőségű ecseteit."


Kezdeném azzal, hogy miért is vettem. Mert egy áááááállat vagyok és nem bírok leállni a vásárlásróóóóól!!! Na jó, nem azért.:D Múlt kedden is voltunk forgatni. Na, ez úgy van, hogy az én főnököm testvérének cége a PZMedia, ami a Red Bull és a FesztiválPAKK reklámokat is csinálta. Néha kapok innen munkákat, az első a Red Bull volt, amikor sminkelni kellett, plusz mivel érdekel az ilyesmi, meg korábban operatőrként dolgozgattam, segítettem a forgatáson, amiben tudtam. Azóta válogattam és vágtam is videót, és újabb forgatásokra is mentem sminkelni és segíteni. Múlthéten eléggé fájt a szívem a Sigma ecseteim miatt, ezért eldöntöttem, hogy ideje valami normális, de olcsó készletet beszereznem. Ezeket a Coastal Scents ecseteket már régebben is nézegettem, amikor Niki írt róluk. 22 ecset ennyiért szerintem nagyon jó, és mivel Niki is csupa jót írt róluk, gondoltam, nem lőhetek mellé. Rengeteg olyan ecsetet tartalmaz a készlet, amilyenem még nincs, ráadásul tartója is van, a Sigmáéban pedig nem szoktam elférni, ha viszem magammal azokat, amik kellhetnek. Ideje volt már a bővítésnek.:)



Elsőre szimpi nagyon a készlet, a tartója is teljesen rendben van, az ecsetek pedig szépek, puhák, egészségesek és alig várom, hogy használhassam őket.:)

9 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. de csak picit. utána szeress tovább:D

      Törlés
  2. De szép :) Remélem beválik majd és sokszor használod majd sminkelésekhez :) Majd írj róluk, kíváncsi vagyok a véleményedre :)

    VálaszTörlés
  3. jaaaj egyik barátnőmm is megvette.. azóta nemszeretem őt.. de amúgy imádom de akkoris! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a készlet, és imádom :-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is megvan és én is imádom! :)

    VálaszTörlés
  6. igen most egy pár percre én is..

    VálaszTörlés