2012. szeptember 12., szerda

Essence colour&go - absolutely blue

És végre itt az új colour&go. Végre.. Hát a rosseb se tudja, hogy ennek most örülünk-e vagy nem.:D

Essence colour&go - 125 absolutely blue - Rossmann - 499Ft



Mindig ódákat zengtem az Essence colour&go lakkjairól, valószínűleg ezután is imádni fogom őket, de azért hiányozni fog a régi kiadás, abban biztos vagyok. Az új csomagolás nagyobb, a régi 5ml-est 8ml-re váltották, ami jó is meg rossz is, mert ugye mindig azt mondtam, hogy ez az 5ml bőven elég, és ha nem tetszik, nem bánja az ember, hogy az a kevés nem fogy el vagy beszárad vagy akármi... Az ára 349Ft-ról 499Ft-ra kúszott. Nem egy vészes összeg így sem, pláne, hogy a mennyiség is növekedett arányosan szerencsére.:) Az üveg formája nekem tetszik, a kupak is egész jól kézre áll. Amit nem értek, az indokolatlanul hosszú nyak. Oké, hogy ha eldőlne, tuti nem folyna ki, mielőtt felállítanánk (bár nekem még eddig soha az életben nem folyt ki egyetlen lakk sem:D). Más elképzelésem nincs rá, hogy miért lett ez ennyire magas. Na mindegy, meg kell szokni. Az ecset szerencsére lapított maradt, viszont nagyon hasonlít a Catrica lakkok ecsetére, ami szerintem túl dundi. És most ez is elég dundira sikeredett. De hát, meg kell szokni és kész. Ennek ellenére egyébként könnyű vele festegetni.



Ez az árnyalat egy igazi szép szürkéskék. Első ránézésre picit snassz, én leginkább azért vettem meg pont ezt, mert van egy ilyen színű vászoncipőm és egy nadrágom. Bár hozzáteszem, mostanában egyenes zavar, ha valami nagyon passzol valami mással rajtam.:D Na mindegy. Szép szín! Egy rétegben nem fed valami jól, picit meg is ijedtem, a másodikkal viszont tökéletes. Érdekes, hogy a második réteg felkenésekor csak vastagabban tudtam kenni, biztos tudjátok mire gondolok. Felveszek valamennyi lakkot az ecsettel, ami elég lenne, de kell még, mert annyira tapad vagy nem is tudom. Remélem, tudjátok, miről beszélek.:D Bocsi, ha nem! Fedőlakkot direkt nem kentem rá most. Kifejezetten gyorsan szárad, és az eredmény először nagyon szépnek tűnt, de aztán a száradás vége felé buborékos lett.:/ Lehet, hogy majd fedőlakkal együtt jó lesz, ezzel még kísérletezek. Más lakkoknál is előfordult már ez néha-néha, úgyhogy nem aggódom.


Összességében eddig pozitív a véleményem, az új árnyalatoknak is örülök és izgatottan várom azokat, amiket még nem raktak ki, vagy már leraboltak, mire odaértem.:D Amik nem annyira tetszenek, azokat is meg lehet szokni, szóval hajrá.:D

10 megjegyzés :

  1. 599?? Nem 499? Én még nem próbáltam az új lakkokat, mert csak pár színt láttam egyelőre kitéve, és azok nem győztek meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként még azt vettem észre, hogy a szortimentcserével kb. mindennek feljebb ment az ára 100 Ft-al...

      Törlés
    2. o basszus, pedig fent jót írtam. köszi!:)

      Törlés
    3. igen, mindent drágítottak sajna :S

      Törlés
  2. nekem bejön pár szín az újak közül, de sajnos nálunk nem nagyon lehet kapni. :S szép ez a kék is! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a régi szortimentben is benne volt, meg is vettem egyből tavasszal :) nagyon szeretem ezt a színt, kis szerény kékecske

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk nekem is megvan, még régi csomagolásban. Ma szemügyrevettem ezt az új csomagolásút. Megnyugodtam, ugyan az az árnyalat, és én imádom :D

    VálaszTörlés
  5. uhh szerintem ocsmány.. mármint ez a csomagolás.. olyan igénytelen.. de a lakk nagyon szép :) (bocsi a negatív hozzászólásért)

    VálaszTörlés
  6. 500 Ft tényleg nem nagy összeg, de a 350-hez képest nézve jelentős áremelés...kb 40%?
    Én is úgy voltam vele, hogy az 5 ml pont elég, még abból a színből is amit újravettem, mert így legalább nem száradt be.
    Nekem nincs bajom a csomagolással, olyan kis bohókás az egész, de igazából az előző is tökéletesen ellátta a feladatát, kétlem, hogy emiatt többen megvennék

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, hogy nem hagyták meg a régiket. Nekem az pont jó volt, pont annyi, amennyi kellett és jó áron. Én sajnálom, h váltottak. Persze be lehetett volna ezeket is hozni és meghagyni a régit, de gondolom ez nem éri meg nekik.

    VálaszTörlés