2012. szeptember 16., vasárnap

Essence colour&go - free hugs

A nagy kupac új körömlakk egyike ez a csodás babarózsaszín. Már nagyon rég kerestem egy igazi világos cukirózsaszín lakkot, vele azt hiszem, meg is találtam, bár egy hangyányit feltűnőbb, mint amire gondoltam, de nagyon tetszik igazából. A szín legalább is.:D

Essence colour&go - 106 free hugs - Rossmann - 499Ft



Csomagolásról már elmondtam a másik lakknál is, amit gondolok. Sajnálom a váltást, az az 5ml is bőven elég volt. Végül is szerintem nem rossz az új külső sem, de nem hagy bennem mély nyomokat ez az üvegcse. Az ecset fogása kényelmes, könnyű vele lakkozni. Az üveg nyakát még mindig indokolatlanul hosszúnak találom. Az ecsetben nagy pozitívum, hogy megmaradt a lapított típus, viszont ez valamivel ducibb az előzőnél, és látványosan rondábban lakkozok vele.:D Majd megszokom.


Ez a rózsaszín a kékhez képest egy rétegben valamivel jobban fed, de szükség van a másodikra itt is. A szín csodaszép, gyönyörű világos élénk rózsaszín. Kb. mint egy műanyag színű epershake vagy a Danone nap mint nap joghurt, amit mostanában szoktam enni.:D De szép.:D Most az Essence BTGN alap és fedőlakkját használtam. Kemény fél napot bírt a lakk, ma le is mostam, mert 2 körmömön lepattogott, és másik hármon láttam, hogy azokon is le fog. A kéknél azt hittem, tartós kis lakk lesz, de 2 nap után olyan rondán lepattogott... Csodálkoztam nagyon, de akkor még a fedőlakk hiányára fogtam. Még a harmadikat is ki fogom próbálni, ha az is ilyen lesz, akkor nagyon elszomorodok, hogy hát itt meg mi történt Essence?


Nem merem ajánlani. A szín itt is csodás, akárcsak a kéknél, két rétegben jól fednek, de a tartósságra nem tudok mit mondani. Páran írták, hogy hasonló tapasztalataik vannak, úgyhogy alighanem nem csak nálam van így a gyenge körmeimen, amik egyébként most nagyon rövidek.

13 megjegyzés :

  1. A színe tényleg jó, de én pl az új ecsetnek sem örülök annyira, illetve a ml és ár többletének sem igazán, attól függetlenül, hogy még egy új lakkot sem vettem. :S
    A tartósság meg elég gázos akkor :S

    VálaszTörlés
  2. nekem mindig is ez volt a bajom az essence lakkokkal sajnos:(

    VálaszTörlés
  3. Vicces de nekem tovább bírta, mint régebben. Miss sporty erősítő lakkot használtam alá és 5 nap után pattant le a jobb kezem mutató ujján miután végig dolgoztam 8 órát árufeltöltőként. Ráadásul fedőlakk nélkül, mert siettem és totál kiment a fejemből. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos sok mindentől függ. remélem, rájövök, hogy lesz jobb a helyzet:/

      Törlés
    2. Nekem az pl sokat segített, hogy már csak vizesen hajolnak meg a körömvégeim. Magyarul kemények lettek :D Amíg kis gyengék voltak folyamatosan lepattant mindenféle lakk.

      Törlés
    3. nekem elég gyengék, viszont most nagyon rövidek, szóval nem igazán tudnak hajlani:D

      Törlés
  4. A színe nagyon szép. Nekem valahogy tovább bírta átlagban az a 3-4 napot kibír, lehet bírna többet is, de szeretem cserélgetni a manikűröm :D

    VálaszTörlés
  5. Sajnos én is borzasztóan lakkozok az új ecsettel... Növesztés fázisban vannak a körmeim, szóval még egyáltalán nem hosszúak, akármennyi lakkot hagytam az ecseten, a körmeim felére már nem jutott lakk.. A tartóssága nevetséges... másfél nap után lepattogtak a körömvégeim. Mondjuk az tetszik, hogy több van az üvegben, de mintha a minősége egyenes arányban romlott volna.. :s

    VálaszTörlés
  6. Nemrég én is megvettem, de nekem is csalódás volt, bár nekem nem csak a tartósságot illetően. :/
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/09/essence-colour-106-free-husg-es-128.html

    VálaszTörlés
  7. Pont így jártam, ami a tartósságot illeti, BTGN-nel ráadásul, amivel minden lakkom legalább 5-6 napot kibírt, na ez kettőt. :S

    VálaszTörlés
  8. Ajj pedig annyira szép a színe :)Viszont bátran tudom ajánlani a Miss sporty,Kallos,Aden körömlakkokat.Nem drágák és 4-5-6 napot kibirnak két rétegben :))!!xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/ PS:amúgy már régóta követve a blog,mert nagyon tetszik :D Nézz be hozzám is,ha gondolod :)

    VálaszTörlés
  9. csatlakozom Marcy véleményéhez, én is miss sporty erősítő lakkot használok mostanában alaplakknak és sokkal tovább tartanak így a lakkok a körmömön! :) próbáljátok ki, remélem beválik :)

    VálaszTörlés
  10. pedig azt hittem h ez lesz a very berry utódja ...sajnos már nem találtam sehol belőlle......amúgy olvastam is blogokon és sajnos én is úgy tapasztaltam h nagyon gyengére sikerültek ezek a lakkok... nekem az off to miami! van meg és kb 2 nap után elkezdett lepattogni :/

    VálaszTörlés