2012. szeptember 24., hétfő

Essence colour&go - i love bad boys

Már csak ő volt hátra az új colour&go lakkok közül, amiket eddig szereztem be. Annyira egyébként nem tetszett a Rossmannban, de ilyen színem még nincs, és a többi sem fogott meg jobban.

Essence colour&go - 127 i love bad boys - Rossmann - 499Ft



Nem akarom harmadszorra is leírni a csomagolásról alkotott véleményem, pár szót azért mégis ejtek róla, de ha kíváncsiak vagytok a korábbi, új colour&go lakkokról szóló bejegyzésekre, itt vannak:

Szóval pár szó. A mennyiség az ár emelkedésével együtt ugye több lett, 5ml helyett most már 8ml-es a kiszerelés. A kupak kényelmesen kézre áll, könnyű vele lakkozni. Az üveg nyakát még mindig indokolatlanul hosszúnak tartom, de igazából nem okoz semmi problémát. Az ecsetben szuper a lapított forma, nekem egy icipicit még mindig vastag, de kezdem megszokni. Jahm, és azt még nem mondtam szerintem egyiknél sem, hogy az árnyalat száma és neve az infókat tartalmazó, üvegen lévő matricán található, aminek nagyon örülök, mert sokkal esztétikusabb (ha erre lehet ilyet mondani), mint egy külön, vonalkódos fehér matricán a kupakon, ahogy régen volt. Amíg nem írtam blogot, ezeket mindig leszedegettem..



Ez a szín az "i love bad boys" fantázianevet viseli. Imádom ezeket a neveket, annyira feldobják az egész terméket szerintem, legyen szó lakkról, rúzsról vagy bármiről. A körmömről készült kép tökéletes rossz! A legjobban talán ez a felső két adja vissza a szín eredetijét. Egy kicsit fakó türkiz, tele apró kékes csillámokkal, amiket egyébként még a kupak is visszaad!!! Szeretem az ilyen kis figyelmességeket.:) Ez a lakk is két rétegben fed szépen, sajnos egynél elfelejtettem lefényképezni. Eddig jobban bírja, mint a másik kettő, de biztos, hogy ez sok mindentől függ. Most próbálgatom a Ready for Boarding alaplakkját, ami lehetővé teszi, hogy könnyen le tudjuk húzni a lakkot a körmeinkről. Majd róla is lesz szó hamarosan, csak még próbálgatom.:) Szóval lehet, hogy ennek köszönhetően bírja most jobban, mivel ez az alaplakk kicsit gumiszerű száradás után. Na de erről majd a későbbiekben. 


Szerintem írtam már korábban is, nem akarom elhinni, hogy most minden új colour&go feladja 2 nap után, mert ekkora változás egyszerűen nem lehet vagy én nem is tudom. Úgyhogy ezért még kísérletezni fogok velük, mivel maradnak fent tovább stb. Plusz írtatok Ti is pár kommentet ezzel kapcsolatban, és van, akinek ezek az új lakkok sokkal tartósabbak, mint a régiek. A színek szuperek, az ár szerintem az emelés után is simán versenyképes, szóval hajrá.:)

5 megjegyzés :

  1. Hát a tartósság.......szóval visszasirom a régieket.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a csillámok miatt bírja tovább. Nekem a Ready for Boarding alaplakktól éppen, hogy jobban kopnak a lakkok :(

    VálaszTörlés
  3. Egyre jobban tetszik ez a szín.. :S :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a szín... be kell szereznem! :D

    VálaszTörlés