2012. szeptember 27., csütörtök

Essence Ready for Boarding alaplakk

Akciós szerzemény. Egyébként nem különösebben voltam rá kíváncsi, de mivel 299Ft-ért sikerült hozzájutnom, így nem bánom.

Essence Ready for Boarding peel off base coat - Rossmann - 299Ft akciósan



A csomagolás semmi extra, a limitált kiadásra jellemző dizájnnal. Ha jól tudom, azóta kapható állandó darabként is hasonló lakk, lőjetek le, ha tévedek! Az ecsete sima, egyszerű hengeres fajta, nem túl vastag, de jól használható. Ugyebár ez a termék azt ígéri, hogy könnyen le tudjuk húzni a körmeinkről a lakkot, így egyszerűbben lehet eltávolítani, lemosó használata nélkül. Azért az ilyesmit nem igazán szoktam elhinni, de a 299Ft-os árnak örültem, ennyiért nyugodt szívvel veszem meg, ha csak egy kudarcba fulladó próbára is. 


A lakk maga az üvegben fehér színű, a felkenés után viszont egész gyorsan fényesre és átlátszóra szárad, ahogy ezt az utolsó képen látni is lehet. Először úgy próbáltam, hogy egy réteg lakk került rá, úgy nem hozta meg a várt eredményt, úgyhogy még egy próbát tettem két réteggel plusz fedőlakkal. Tényleg le lehet szedni, de azért nem egyszerűen. Sokszor vált nálam kicsit ragacsossá ez a lakk, olyan gumis állagú lett, aminek köszönhetően viszont nem pattogott le a felette lévő 3 réteg. Legalábbis szerintem neki köszönhető.:) De az tény, hogy gyorsabban kopott a festés vége. Ami még érdeke volt számomra, hogy leszedéskor ilyen Turbo rágógumi illatot éreztem.:D Nyami!


Nem hiszem, hogy ne lehetne nélküle élni, sőt. A lakklemosót szerintem nem tudná kiváltani teljes mértékben. Mondjuk, ha valaki olyan típus mint én, hogy hajlamos nekiállni idegeskedés közben leszedni a lakkot a körméről (mert az egyikből már amúgy is hiányzik egy nagyobb rész:D), akkor neki jó lehet, mert különösebb kaparászás nélkül el tudjuk távolítani nyom nélkül a lakkot a körmünkről. Csak nem könnyű, főleg ha nincs rajta 3 vastagabb réteg.:)

6 megjegyzés :

  1. Hát, azt hiszem én is maradok a körömlakklemosónál. Nálunk még mindig rendes áron futnak a ready for boarding darabjai :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem tökre bevált, legalább nem szenvedek a csillámos lakkok lemosásával.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez mentette meg a csillámos lakkokat a nem használattól. Utálok csillámot lemosni!

    VálaszTörlés
  4. Hú, én utálom ezeket a peel off lakkokat, mivel viszonylag könnyen hajlik a körmöm, így ezekkel a típusúval kb naponta lakkozhatnék újra, mert valahol mindig felválna.

    VálaszTörlés
  5. nekem most jön róla a teszt, borzalmas, nagyon nem vált be kategória nálam - sajnos :(

    VálaszTörlés
  6. Én ezt még nem próbáltam de erre a célra az Essence studio nails anti split nail sealer is tökéletes ,még akkor is ha utána festek rá a lakkra mert egyszerűen feljön ..tök szar alaplakknak is meg fedőlakknak is de erre a célra jó:D

    VálaszTörlés