2012. szeptember 9., vasárnap

Körömlakk TAG

CRaPTRaSH-nél olvastam ezt a TAG-et, és mivel imádok lakkozni, gondoltam valamikor ezt nekem is illene kitölteni. Hát most jöjjön ez, remélem, érdekes lesz Nektek picikét.:)


1. Melyik a kedvenc körömlakk márkád?
Talán, ha egyet kellene kiemelnem, akkor az Essence-t mondanám, mert olcsó, rengeteg színből  és fajtából választhatunk, és a minőséggel sincs olyan probléma szerintem, amivel bárkinek bármi baja lehetne. Imádom.:) A Catrice lakkokat is.:D

2. Csillámos körömlakk vagy csillám nélküli?
A csillám nélkülit jobban szeretem. Csak legyen sokféle szín, imádom a színeket!

3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Hm, ez így nehéz. OPI-ból próbáltam talán 2-3 lakkot, Chinaa Glaze-ből csak egyet, Essie-t pedig sosem, szóval így nehéz a háromból választani. Az Essie-re is nagyon kíváncsi lennék, a másik kettővel pedig tökéletesen elégedett voltam, és mindegyik szimpi márka.


4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Hahhh, nagyon gyakran, szerintem hetente kétszer átlagban. Ritka, hogy nincs a körmömön semmi.

5. Mi a kedvenc színed a körmeiden?
Rózsaszín azt hiszem, talán az kerül elő a legtöbbször, de minden színt imádok. Utána a kéket mondanám.

6. Sötét vagy világos színek?
Világos! A sötéteket mindig olyan sötétnek érzem, a világos meg olyan szépen feldob mindent. Főleg, hogy elsősorban sötét nadrágokat hordok például, azt meg jó ellensúlyozni.

7. Mi van a körmödön most?
http://hard--candy.blogspot.hu/2012/09/max-factor-max-effect-mini-lakk.html

8. Szereted a matt lakkokat?
Matt lakkom nincs, csak matt fedőlakk. És nagyon szeretem, nagyot tud dobni ez a kis csavar egy egyszínű körmön is szerintem.:)


9. Szereted a francia manikűrt?
Végül is, szeretem, de az túl egyszerű. Már ha a hagyományos francia manikűrről beszélünk.

10. Kedvenc szín nyárra?
Korallos rózsaszín.:D


Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is!:)

6 megjegyzés :

  1. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy melyik lakk az utolsó korallos rózsaszín? Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze.:) ő az:
      http://hard--candy.blogspot.hu/2012/04/catrice-lakk-meet-me-at-coral-island.html

      Törlés
  2. húú de király az a matt fedőlakk! ér tudni, hogy honnan - mennyiért?:))
    az első kép tök tuti, de magamnak sose sikerülne..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. essence matt fedőlakk, azt hiszem én még kifutó termékként vettem ezt az üveget, de van új csomagolásban is, ha jól tudom

      Törlés
  3. Köszi a linkelést.
    A 2. képen gyönyörű az a lakk, olyan igazi későőszi-téli szín :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon érdekes volt ez a poszt. :) Én is imádom a korallos árnyalatokat, gyönyörű a tiéd a képen. Érdekes, sokan dicsérik az Essence lakkokat, valahogy nekem nem váltak be annyira, én inkább a Moyra, vagy Aden lakkokra szavazok. :)

    VálaszTörlés