2012. szeptember 14., péntek

Mai outfit + kis személyes

Totál beleszerettem ebbe a cipőbe. De jó, hogy nem hagytam ott. Fájó szívvel veszem le a lábamról, mikor beérek munkába vagy haza.:D A két kedvenc nyári színeimből pont nyár végére sikerült ruhákat találnom..:D


pulcsi - H&M
póló - H&M
farmer - Tally Weijl
cipő - Converse (Hervis)

+ az új Essence lakk, ami mára már totál lepattogott:D
+ az órám az új, fehér szíjjal rajta ♥ :)

És egy kis személyes. Azt tudtam, hogy valamikor a napokban lesz egy éve, hogy elkezdtem a pályafutásom a jelenlegi munkahelyemen, ma megnéztem a pontos dátumot. Tegnap volt egy éve az első napom, akkor még gyakornokként. Hjáj... :') Egy év! Az nem kevés.:D Örülök, hogy már itt tartunk, szeretek itt dolgozni rengeteg okból. Az egyik, hogy nagyon változatos a munkám, és rengeteget tanulok, én pedig nagyon szeretek okosodni és sokat tudni sok mindenről. Iszonyú sok dolog érdekel, gyakorlatilag minden. Nem írom le az egész kapcsolatláncot, hogy miből hogyan mihez jutottam el innen, de úgy érzem, hogy nagyon sokat köszönhetek a munkahelyemnek. Jól van, befejezem, mielőtt átmennék túl érzelgősbe. Úgy tűnik, ma nagyon csipi-csöpi hangulatom van, bocsi:D

10 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. http://hard--candy.blogspot.hu/2012/09/shop-konyv-cipo-stb.html

      itt a bejegyzés, 15990

      Törlés
  2. Tetszik így ez az egész szett, pedig nem vagyok nagy narancs-fan :]
    A munkahelyedhez pedig gratula, én is egy éve kezdtem, de sajna az első helyen nem volt meg az egy év, csak 11,5 hónap, de remélem itt megtalálom a kis helyem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a pulcsi amúgy inkább rózsaszínes, majd csinálok rendes képet is róla:)
      köszönöm! és remélem én is!:)

      Törlés
  3. Gratulálok az 1 évhez, és tök jó, hogy olyan helyen dolgozol, amit szeretsz is.... :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg baromi jól néz ki a cipő! :) Örülök, hogy ilyen jól érzed magad a munkahelyeden! :)

    VálaszTörlés
  5. hát elhiszem, hogy szereted ezt a cipőt:D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos, nekem is a cipő a kedvencem :) És az óra!

    VálaszTörlés