2012. szeptember 8., szombat

Max Factor Max Effect mini lakk

Tegnapi vásárlásom eredmény, és mivel a mai takarítás csöppöt tönkre vágta a jó kis Hunger Games körmeim, gondoltam, elsőként őt próbálom ki, mert nagyon szép az üvegben, de vajon milyen a körmeimen.:)

Max Factor Max Effect mini nail polish - Dazzling Blue - Rossmann - 999Ft



A csomagolása nagyon kis cuki pici, nem is találtam meg rajta, hogy hány ml-es a kiszerelés (biztos nem fért már rá ez az infó:D). Olyan 4, max 5ml-nél nem lehet több. De amúgy nagyon kis helyes, aranyos, ennél az árnyalatnál viszont nem merem azt mondani, hogy elfogyaszthatatlan mennyiség, mert elég szépecskére sikerült, ahogy látjátok.:) Az ecsete nagyon pici, a kupakhoz képest még kisebbnek is tűnik, mint amekkora, de ez egyáltalán nem akadályozza a kényelmes használatot, könnyen lehet vele festegetni, bár jobban örülnék, ha lapos és nem hengeres lenne.


A szín elképesztően gyönyörű. Az üvegben nézve egy fényes világos kék, aminek csodaszép zöldes, lilás, sötétkékes fénye van. Szóval igazi eyecandy. Volt hasonló Essence colour&go lakk is, de az sötétebb kék és a zöld ott nagyobb csillámokkal jelent meg. Ez azt hiszem picit szebb.:D Persze az üvegben mindig jobban néznek ki ezek a szemét lakkok, mint a körmökön. Ez egy kicsit ennél is igaz sajnos, de még így is nagyon gyönyörű tényleg. Adott fényviszonyok között mindegyik szín előjön valahogy, amit az üvegben látni. A fedése elég gyengus. Az első képen egy, a másodikon két rétegben van a körmömön (bocsi az összekent körömágy miatt!). Igazából simán kell neki három réteg, főleg ha vékonyabban visszük fel. Én most hagytam két rétegben, nem szeretek olyan sok lakkot felkenni, ha nem muszáj. A tartósságot pedig még nem tudom megítélni, de az én harmatgyenge körmeimmel egyébként sem vagyok mérvadó lakkoknál.:/ A száradás nem volt olyan gyors, mint vártam. A BTGN fedőlakkal együtt olyan fél-egy óra múlva még zuhanyzás közben sikerült pár defektes részt összehoznom.:D

1 és 2 réteg

Összességében eddig nem tűnik rossz lakknak eddig, de a száradástól többet vártam, a fedése sem a legjobb, a szín viszont gyönyörű, de fele ennyiért is találunk szerintem hasonlót.

8 megjegyzés :

  1. nagyon szép a színe, viszont ez a baj a mf mini lakkjaival, hogy a fedőképességük nem a legjobb (ezért dilemmázok már hónapok óta a fantasy fire esetében is).
    de tényleg szebb, mint az essence choose me :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fantasy fire-t egy jobban fedő lilára kell kenni, aminek kb olyan a színe, mint a fantasy alapszínének... és akkor gyönyörű! :) én csak úgy használom :)

      egyébként egy harmadik vékony réteggel ebből már el lehet szerintem érni az üvegben lévő színt, én úgy használom :)

      Törlés
  2. Húha, erősebb fedést vártam, de azért nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  3. Van két ilyen lakkom is, és a legfőbb baj velük szerintem is a fedés és baromi drágák. :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk nekem is megvan, de csak azért ezt vettem meg, mert nagyon szimpatikus a mérete. Amúgy a H&M-nek van egy nagyon hasonló lakkja, az persze jóval olcsóbb! :-)

    VálaszTörlés
  5. Én is kicsit erőseb hatást vártam, de egyébként szép, de ilyet tényleg lehet lelni alacsonyabb áron is. :)

    VálaszTörlés
  6. Szép, de lehetne kicsit sötétebb, és olcsóbb. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színe van. Most teljesen oda vagyok az ilyen árnyalatokért.

    VálaszTörlés