2012. szeptember 7., péntek

Shop - még néhány újdonság

Remélem, nem baj, hogy megint ilyen bejegyzéssel jövök. Nem szeretek egymás után egyforma témájúakat írni, de most így hozta a sors. Na, de nézzük is! Imádom, mikor nem azért megyünk be valahova, mert nekem kell valami, de végül én vásárolok...:D Na jó, most végül is én akartam beugrani a DM-be megnézni a hővédőket. De picit több dolgot sikerült vennem. Megint..


dobozok - Aldi - 7-800Ft/db

Tökre bele vagyok bolondulva a dobozokba. Ebben anyukámra ütöttem, ő is állandóan dobozokat nézeget és vesz, csak ő az olyanokat keresi, amikbe kaját, sütit és egyebeket tudunk pakolni.:D Én meg folyton ezeket a karton meg fém meg mindenféle dobozokat. Igazából ilyen összehajtogatós típusból van üres, de még becsomagolt is nálam. Nem baj, sosem elég.:D Meg most egy ilyen CD tartót is vettem, de úgysem az lesz benne.:) Bár egyelőre fogalmam sincs mire kell és főleg, hogy hova teszem.:D

Max Factor Max Effect mini nail polish - Dazzling Blue - 999Ft
Garnier BBCream - világos bőrre - 1999Ft
Balea Trend it Up hővédő hajápoló spray - 529Ft

Hővédőt kerestem igazából, de picit körbekukucskáltam. A Syoss hővédőről olvasgattam már, hideget meleget egyaránt írtak róla. Mivel száraz samponból is kielégítő a Balea teljesítménye, hővédőből sem vettem ennél drágábbat. Remélem, jól fog szuperálni ő is. Picit növeszteni szeretném a hajam, úgyhogy igyekszem rá extrán vigyázni. A Garnier BBkrémje... Hát beadtam a derekam. Szemezek vele egy ideje, de mindig otthagytam a polcon azzal az indokkal, hogy majd megveszem valamikor egyszer később a távoli jövőben.:D De türelmetlen vagyok, ki akarom már próbálni. A Max Factor lakkra nincs mentségem. Megláttam és megtetszett, remélem, a körmeimen is olyan szép lesz, mint az üvegcsében.:)

9 megjegyzés :

  1. Max factor minit én is vettem tegnap, kuponnal 499-ért a Fantasy Fire-t, muszáj volt elhoznom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt akartam, de ebben a rohadt városban sehol sem láttam még :(

      Törlés
  2. Az a körömlakk... Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  3. most már tudom mit felejtettem el tegnap venni :D hővédőt..xD :D

    VálaszTörlés
  4. A hővédőre már nagyon kíváncsi vagyok ! :)

    VálaszTörlés
  5. Mind a három termékre kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés