2012. szeptember 2., vasárnap

Minimál smink

Tegnap este pár exosztálytársammal öszeültünk kicsit. Gondoltam, különösebben nem csípem ki magam. Mindig akkor lesz rossz egy este,  ha nagyon készülök és nagyon várom. Úgyhogy most nem így tettem.:D És milyen jól tettem. Az utolsó vonatig tervezett összeröffenésből egy első vonatig tartó egész éjszakát áttáncolós buli lett végül. Hát már nagyon rám fért. Kiadtam magamból minden feszültséget.:) Fáj a nyakam a sok fejrázásról, hajdobálástól.:D:D:D Jah, és így indultam útnak.:)

Egyszerű tusvonalas semmi extra smink. Inkább csak a "valahogy kinézzek" típusból.:) Bár a tusvonal most kicsit vastagabb, mint amit szoktam csinálni. De csak picit, ennyit enged a szemhéjam.:D



Arc:
- Missha Perfect Cover BBkrém (no.21)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (Peach) :)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Essence liquid ink eyeliner
- Astor big&beautiful BOOM! spirál

Száj:
- NYC rúzs (409 Fragile Pink)
- Essence Urban Messages rúzs (narancs)




4 megjegyzés :

  1. Keverd valamivel a BB-t, mert ez iszonyú világos, és tök jó színed van! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennyire nem világos amúgy, csak a vaku elvakítja. nem sok színt szedtem fel idén:D

      Törlés
  2. Kell is ilyen néha, és amit az elején írtál, mennyire igaz, mikor nagyon rákészül az ember, nem lesz jó, ha meg nem, akkor annál jobb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, legutóbb túlságosan kicsíptem magam és jöttünk szépe haza..:D

      Törlés