2012. szeptember 1., szombat

NYX pirosító - Peach

Hjaj, hát végre ő is megvaaan.:) A Pinky után ez volt a következő vágyam, de netes rendelésnél anno végül a Spice mellett döntöttem képek alapján, ami viszont sajnos sötét, úgyhogy meg is bántam.:D Azóta újabb szívem csücske és a legkedvencebb pirosítóm az Angel lett, nagyjából mindig ehhez nyúlok, sajnos eléggé fogyóban van emiatt. És most végre itt a Peach, hála Katienek.:)

Írtam már egy közös NYX pirosítós bejegyzést, itt nézhetitek meg:
http://hard--candy.blogspot.hu/2012/01/nyx-pirositok.html

NYX Blush - Peach


A csomagolás ugyanaz, mint a másikaknál, szívemnek nagyon kedves, a NYX logo szívecskéje még mindig nagyon kis cuki, a fekete dobozka pedig tök jól néz ki. Az árnyalat nevét, az összetevőket és egyéb infókat a csomagolás alján találjuk egy matricán. A fedele átlátszó, így nyitogatás nélkül megtaláljuk azt, amelyiket keressük éppen. Remekül záródik.



Először a színről írnék picit. A Peach alapján és sokkal sokkal barackosabb árnyalatra számítottam. Lehet, hogy nekem vannak problémáim a színek megítélésében, de első ránézésre azt mondtam, hogy ez teljesen olyan, mint az Angel. De persze nem.:) Utóbbi sokkal inkább piszkos rózsaszín, ez pedig világosabb, és egymás mellé téve a kettőt, látszik, hogy tényleg barackos színű. Tényleg esélyes, hogy az én szememmel van a gond, de így az Angel lilásnak tűnik, ez pedig rózsaszínebbnek.:D De hát csak nem tévedtek ekkorát a megalkotói.:D Na mindegy igazából, mert eszméletlenül tetszik, és méltó utódja lesz az Angelnek, ha elfogy egyszer. Habár szerintem most ezt fogom elővenni általában.:) Nem sokat barnultam a nyáron, főleg nem az arcom, úgyhogy tetszik magamon.:) A képen úgy tűnik, vannak benne csillámok, de igazából nem látszik belőlük semmi, maximum egy leheletnyi fénye van, de talán itt is a szemem téveszt meg. A pigmentáltság hibátlan, illata egy icipici van, amit csak közelről érezni, kellemes. A tartósságról itt sem mondok semmit, én hamar letapizok az arcomról mindent...:D


Összességében még mindig csak ajánlani tudom a NYX pirosítók mindegyikét, mert szuperek, a színek csodálatosak, a pigmentáltság tökéletes. Nem is tudom, van-e egyáltalán pirosító, amit tudnék jobban szeretni ezeknél, szerintem nincs.:D

3 megjegyzés :

  1. Örülök, hogy nem kellett csalódnod. :)

    VálaszTörlés
  2. Honnan rendelted?:) Én is ezzel a színnel szemeztem, de most már biztos hogy ez lesz az első árnyalat amit majd beszerzek:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://katiebeauty.blogspot.hu/ Katie-től vettem blogsale-en:)

      Törlés