2012. szeptember 22., szombat

Shop - Essence, Catrice, ruhák

Csak körbenéztem tánc előtt..


Essence colour and change magic effect designer - 649Ft
Essence colour and change magic effect nail polish - 649Ft
Essence pigments - 15 pure love - 849Ft

Hát ezekre nagyon kíváncsi leszek. Mármint a lakkokra. Mondjuk egy kicsit csalódott vagyok, hogy ehhez is spéci lakkot kell venni és nem olyan nagy a választék.:/ A pigmenteknél is úgy voltam, hogy elég sokat időztem a polc előtt, mire ezt kiválasztottam, mert mindegyikben akkora csillámok vannak, én pedig inkább olyan pigmentet kerestem, aminek selymes fénye van. Pl. a fehér színű teljesen olyan, mint a colour&shine szemhéjpúderek között a bling bling (fehér). Alaposan körbenéztem, de más aztán nem is fogott meg, ezeken kívül nem vettem semmit az újdonságokból.

Catrice Coolibri Nectar gloss - C03 Gorgeous Blossom - 299Ft
Catrice Coolibri Nectar gloss - C04 Exotica - 299Ft
Catrice Coolibri Nectar gloss - C02 Feathery Pink - 299Ft
Catrice Coolibri Nectar gloss - C01 Birds Flying High - 299Ft
Catrice lakk - 620 Sing: Hey, Dirty-Lilah! - 299Ft

Essence Ready for Boarding peel off base coat - 01 carry me home! - 299Ft
Essence Ready for Boarding eyeshadow palette - 01 beauty on tour - 299Ft
Essence lipliner - 01 soft rose - 99Ft
Essence lipliner - 09 nude coral - 99Ft

pulcsik - H&M - 2490Ft/darab

A baloldalit nem mutattam még rendesen, mert mindig elfelejtettem. A színe a mostani ízlésemnek telitalálat, és imádom a narancs tornacipőmmel hordani.:D A zöldet pedig most vettem, tegnap volt rajtam először. A körmömön a régi colour&go c'est la vie! lakkjával, és az új tornacipőmmel marha jól nézett ki.:D Írtam nemrég, hogy szúrja a szemem már, ha valami nagyon passzol. Tegnap az utolsó új colour&go lakkom akartam kipróbálni, ami ilyen türkizes, de pont azért, mert közel állt volna a pulcsihoz, nem azt kentem fel. Színek szempontjából sajnálom, hogy vége a nyárnak, de ez az egy ok nem elég visszasírni.:D Utálom a nyarat. Ősz, immááádlaaak!

pizsinaci - H&M - 3990Ft

Még erősen gondolkodom, hogy pár dolog ajándék lesz nektek, mivel elég ügyesen megvettem ezt a 4 szájfényt is, örülve a 299Ft-os árnak, de igazából minek ennyi?!:D Plusz az egyik Essence ceruzáról kiderült, hogy olyanom már van.. A kis palettára sincs igazából szükségem. Sőt, igazából elég sok olyan dolog van, amit pl. kaptam tesztelésre, de utána már nem is használok. Szerintem össze fogom ezeket szedni, és elajándékozom nektek úgy, hogy a postaköltséget kell hozzá állnotok csak és kész. Meg mondjuk, akinek van kedve, írhatna róla tesztet. Nem tudom, mit szólnátok ilyesmihez?

13 megjegyzés :

  1. Jó kis haul, a H&M pulcsik különösen tetszenek!
    Catrice-ben még nem nagyon vagyon járatos, tesztet nagyon szívesen bevállalok a blogomon :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a pulcsik :) Meg a paletta, én is megvettem volna akciósan, de már nem láttam sehol :(

    VálaszTörlés
  3. Jól bevásároltál! A színváltós lakkra kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Jó dolgokat vettél. Mi felénk nincs Catrice, így örülnék azoknak a szájfényeknek, mert nagyon tetszenek, úgyhogy várom ezt az "ajándékozást". :)

    VálaszTörlés
  5. A pizsinaci nagyon cuki :)
    És az ötlet is jó, hogy amiket nem használsz összeszeded Nekünk :)

    VálaszTörlés
  6. A pulcsik nagyon jók!
    Alig várom, hogy nálunk is legyen már H&M. Mikulásig kell már csak várnunk :-)

    VálaszTörlés
  7. én is nagyon örülnék a lehetőségnek, és szívesen írnék is róla :D

    VálaszTörlés
  8. Szájcerka egy százasért? ehhh .. mázlista.

    VálaszTörlés
  9. A pulcsik nagyon tetszenek, és várom a kékes szájfény tesztjét, érdekes így ránézésre :-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó cuccokat vettél!
    Hm, az Essencenél én is kifogtam 99Ft-ért pár szépséget...ha van kedved, kukkants be!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/09/haul.html

    Puszillak! :)

    VálaszTörlés
  11. Na a lakkokra én is kíváncsi leszek! :9 Jó kis szerzemények a lakkok, sminkek! :))

    VálaszTörlés