2012. szeptember 6., csütörtök

Shop - főleg lakk

Egy ideje szeretnék pár új lakkot, mert mindig ugyanazokhoz térek vissza, és valamilyen furcsa okból kifolyólag úgy érzem, hogy alig vannak lakkjaim, ráadásul egyik sem az igazi. Pedig... Sok van szerintem.:/ És bő is a választék.:D Na mindegy, kezdek rájönni, hogy imádom a sminkelést is persze, de a körmözés azért mégis sokkal korábban kezdődött.:)

Ma körbenéztem a Rossmannban, még nem cserélték le teljesen szerintem az állványt, plusz az újdonságokat elég gyorsan elkapkodták. Az új Colour&Go lakkokból mindenképp szerettem volna venni szuper színeket. Annyira nem nyűgözött le a kínálat, de 3 szimpinek tűnt, úgyhogy jöttek. Na de lássuk, miket vettem!


Essence colour & go -106 free hugs - 499Ft
Essence colour & go - 127 i love bad boys - 499Ft
Essence colour & go - 125 absolutely blue - 499Ft
Essence colour & go (régi) - 65 camouflage - 99Ft
Essence colour & go (régi) - 82 rich & pretty - 299Ft
Essence nail art stampy polish - 001 stamp me! white - 449Ft

Remélem jó árakat írtam, mert nehéz volt kibogarászni a számláról. Szóval ahogy említettem, szerettem volna kipróbálni az új colour&go lakkokat, az utóbbi időben direkt miattuk nem is vettem már innen, kivéve most az akciósokból. Ez a barna igazából nem tetszik, de 99Ft-ért még bármihez jól jöhet. Az ezüstös nem is olyan rossz, bár ha most belegondolok, van ezüst lakkom.:D A rózsaszín jól jött, mert vadászok már egy ideje ilyen igazi cuki babás rózsaszínt, de nem igazán találtam olyat, ami jól fedőnek is tűnt, remélem ő az lesz. A türkizesben az a pláne, hogy nagyon szép kékes, apró csillámokkal van tele, de az alap szín is nagyon szép. A sima kék pedig olyan piszkos szürkéskék, ilyenem még nem volt, és az egyik cipőm hasonló árnyalatú.:) A nyomdalakk pedig már nagyon rég tervben volt, a feketével elégedett vagyok máig, szóval bízom benne, hogy a fehérrel sem lesz gondom.:)

Essence  BTGN lakklemosó - 299Ft
Essence eyeshadow brush - 449Ft
Essence glam liner - 02 dresscode ivory - 299Ft
Catrice lakk - 620 Captain Sparrow's Boat - 499Ft
Lovely lakk - Nr 345 - 499Ft
Essence nail art freestyle&tip painter - 11 grape-metallic rocks! -299Ft

A BTGN lakklemosóm nagyon szerettem, de ugye teljesen elszíneződött már a folyadék benne. Teljes áron nem akartam újravenni, de így akciósan szuper. Ebből az ecsetből már van egy itthon, de nagyon szeretem, árához képest fantasztikus, úgyhogy ideje volt még egyet beszerezni.:) A tust első ránézésre nagyon szépnek találtam, kíváncsi vagyok, milyen lesz használat közben, de 299Ft-ért megér egy próbát. Ha mást nem, KreatívKeddeknél és hasonló megmozdulásoknál fogom elővenni.:) A Catrice lakk akciós volt, picit megnézegettem, és megtetszett. Nagyon jól néznek ki az aszfalthoz hasonló árnyalatú lakkok szerintem, és ez nincs tőle messze, ráadásul zöldes lilás csillámokat is tartalmaz (eyecandy:)). A Lovely lakkot talán nem kell magyarázni, ilyen fajta lakkom még nem volt, a szín csodaszép, viszont itthon rájöttem, hogy Essence-ből van nagyon hasonló árnyalatom.:D De szép a kupak tetején a "kristály".:) És végül a díszítő lakk. Szintén az akciós kupacban találtam, úgyhogy bedobtam a kosaramba, jól jöhet még.:)

14 megjegyzés :

  1. Az új essence lakkokból cuki a rózsaszín és a türkizes is tetszik, majd meglesem élőben is! :)

    VálaszTörlés
  2. úú mennyi lakk, én is folyton lakkokat veszek, csak nem tudom minek :D a Catrice tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúh, ezer éve nem vettem és már annyira akartam valami újat:D

      Törlés
  3. Fáj a szívem :(
    Hát még holnap hogy fog, amikor rossmannba kell mennem, de nem vásárolgathatok :D

    VálaszTörlés
  4. Az I love bad boys-ot én is pont ma vettem meg a sétálóutcai Rossmannban!:) Kár, hogy úgy le volt fosztva, a többit is megnéztem volna!:(

    VálaszTörlés
  5. Már vannak új essence lakkok?
    Hét elején voltam Rossmanban, akkor még totál üres volt az állvány!
    Lecsekkolom én is őket!:)

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajam.:) viszont nálunk, ahol voltam, ott szerintem még nem cseréltek le mindent, úgyhogy ezek sem rég kerülhettek ki

      Törlés
  6. az absolutely blueról írj hamar, mert valaki egyszer elhintette kommentben, hogy ennek olyan színe van mint egy hőn vágyott isadora lakknak. légyszilégyszi :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  7. Az I Love Bad Boys nagyon ígéretes, fekete fölött megnézném. :-)

    VálaszTörlés
  8. Holnap én is benézek egy Rossmannba, remélem lesznek már újdonságok. :)
    A Lovely lakk csudi szép. :D

    VálaszTörlés