2012. szeptember 11., kedd

Shop - könyv, cipő stb.

Van egy tök jó új pulcsim, amit már másodszorra felejtek el lefényképezni, de facebookra rakom csak ki szerintem.. Már ha eszembe jut lefényképezni, amikor a kezembe kerül.:D Na mindegy. A könyvek tegnap érkeztek, a többi dolgot pedig ma vettem, bár hozzáteszem, nem én indultam ma sem vásárolni...:D


Az Éhezők Viadala
Futótűz
A kiválasztott
2436Ft/db - libri.hu

Nem olyan rég megnéztem a filmet, érdekesnek találtam, ezért letöltöttem a könyveket is, múlthéten pedig elkezdtem olvasni az elsőt. Szépen magával is ragadott, úgyhogy eldöntöttem, nem járok úgy, mint az Alkonyat könyvekkel. Megvettem abból is mindegyiket, de igazából a második kivételével gépen olvastam el őket. Az elsőnél még nem voltam úgy, hogy meg kell vennem, a többi pedig akkor még nem jelent meg nálunk. Úgyhogy ezeket rajongói fordításban olvastam. Ott állnak szépen a polcon, és eddig csak az olvasta, akinek kölcsönadtam..:/ Ami elég sok szempontból rossz, de le sem írom miért.:D

De a lényeg, hogy ezekkel nem akartam úgy járni, hogy elolvasom gépen, tetszik, megveszem, hogy aztán valakinek kölcsönadjam..:D Múlt héten megnéztem neten, hogy mennyibe kerülnek, de elmentem könyvesboltba is, hátha van valami akció, hogy együtt olcsóbb. Nem volt. A libri.hu-n viszont 30% kedvezménnyel lehet őket megvenni, ami 1000Ft különbséget jelent, plusz 4000Ft feletti vásárlás esetén kb 600Ft a szállítás a GLS-sel, csütörtök este rendeltem, pénteken jött visszajelzés, és tegnap már meg is kaptam.:) Csodaszépek, épségben, nem agyontapogatva, szétcincálva, ahogy általában az Alexandrában találni a könyveket. Na erre most jó sokat írtam, pedig nem ez a blog témája.:D

trikó - H&M - 700Ft

Szerintem nem kérdés, 700Ft-ért gondoltam, nem hagyom ott. Elég sok a szuperakciós ruha a H&M-ben, úgyhogy menjetek nézelődni.:) Meg a NewYorker-ben is van elég sok felső/trikó/top/póló 1000Ft körül.

Converse tornacipő - Hervis - 15.990Ft

Szerintem még soha a büdös életben nem írtam ki ide ilyen magas összeget.:D De komolyan, nem is tudom, mikor vettem utoljára cipőt vagy egyébként bármi ide illőt tízezer felett. Nem tagadom, azért sajnálok ennyit egyébként egy "sz*ros" tornacipőre, de nagyon rég szerettem volna egy nem magas szárút, ez pedig ebben a színben nagyon szép. Felpróbáltam kíváncsiságból... Aztán fogtam a fejem, hogy nem fogom tudni otthagyni.:D De hát... Évek óta akartam már ilyet. Van egy magas szárú feketém, amit még 16 évesen vettem, 38-as és marha nagy a lábamra (ez 37-es). Akkor még féltem, hogy nőni fog a lábam. Máig hatalmas és tökéletes állapotban van.:D

Celine Dion Belong parfüm - Douglas - 5100Ft
Carmer - Rossmann - 1090Ft
Essence ecset - Rossmann - 500Ft körül

Az egyik kedvenc parfümöm. A másik kedvencem MEXX, amit már 10 éve használok (woooowww:D). Ez a Celine Dion talán 4 éve lett a szívem csücske, egy ideje nem találtam se Rossmann-ban, se DM-ben, ma pedig megnéztem a Douglas-ben, és volt, nyámm!:) Carmex már kellett, a régi fajta Essence pirosítóecsetem meg nagyon szeretem, gondoltam, ebben sem fogok csalódni.:)

Faber-Castell ceruzák, toll és radír

Szeretek és szerettem mindig is rajzolni, csak ritkán pattan ki ötlet a fejemből, amit szívesen lerajzolnék. De mivel a legutóbbi rajzolásomkor észrevettem, hogy a kedvenc, szíperszuper Faber-Castell ceruzám már a használhatatlanságig elfogyott, ideje volt újat beszerezni.:) Meg a tollam is kifogyott, így abból is vettem, a kedvenc radírom is már nagyon pici, szóval azt is vettem.:) Ez tényleg teljesen nem ide való, viszont mai szerzemény, és most kaptatok egy csöppnyi új infót rólam. Szeretek rajzolni.:D Nyolcadikas koromban jelentkeztem a Győri Tánc- és Képzőművészeti Szakközépbe is, ahol talán 130 jelentkezőből lettem a felvételin 38., de mivel egyetlen kisebb létszámú osztály indult, nem kerültem be. Egy darabig úgy gondoltam, hogy jobb is, mire mentem volna vele, de igazából talán ehhez a webes dologhoz is jó alap lett volna, amit most csinálok, vagy lehettem volna építő- vagy építészmérnök.:D Na mindegy, majd a másik életemben.:D

10 megjegyzés :

  1. hejj, a 38as convers milyen színű?:D ha fekete, lehet,hogy igényt tartanék rá. a hetes széltében szűk a lábomra.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fekete:D ez a standard eredeti magas szárú. akkor nagyon másmilyen még nem is volt:)

      Törlés
  2. (látom már, funkcionális analfabéta vagyok. meg tudjuk üzletelni?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. emailezzünk egyet róla, aztán meglátjuk:D varga88zsofia@gmail.com

      Törlés
  3. Nekem az álmom volt egy fekete magas szárú converse, de pont az ára miatt, sosem kaptam, és nem is vettem magamnak... :D
    Aztán vaterán lecsaptam egy fekete rövid szárút, azóta is imádom, és csak 5500 volt postával. Zsír új volt, úgy hozták egy csajnak ajándékba, de kicsi lett a lábára, rám meg pont jó.
    Ilyen ceruzám volt nekem is, talán van is még valahol a régi tolltartómban, tökre szerettem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez a ceruza a kedvenc:) neked jó ízlésed van;):D

      Törlés
  4. Én mindig vaterán rendelem 5000 körül a tornacipőket... átlagosan 2 nyarat/tavaszt/őszt végig nyomok bennük.. csodálom, hogy ennyit bírnak, mivel hihetetlen csámpás vagyok a bokasüllyedésem miatt.. érdemes ott is körbenéézni :)

    VálaszTörlés
  5. Egyébként érdemes olyankor venni tornacipőt, amikor féláron dobálják őket, én az összes conversemet így vettem. A Legendsben pl. egyszer valamikor februárban vettem egy tök jó lilát, tavaly meg ősz elején meg nem ezt a vastag "szegélyűt-talpút", hanem a vékonyat ugyanott, és mindegyik olyan 8000 Ft körül volt, ami már mindjárt barátibb ár :D

    VálaszTörlés
  6. Éhezők viadala <3 A converse cipő is jó választás volt :)

    VálaszTörlés