2012. szeptember 29., szombat

Tegnapi smink

Este elmentünk egy kis beszélgetős estére, amire nagy sminkelést nem terveztem. Mondjuk egyébként sem szoktam durva dolgokat csinálni, csak szolidan.:D Az egyik matt Sleek palettában van egy annyira jó szürke, és azon kaptam magam, hogy mostanában folyton arra csapok le, most is. Aki unja az ilyen finom kis semmiket, azoktól bocsi!:) Unalmas vagyok.:D



Arc:
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Garnier BBcream (light)
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (06 Peach)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Sleek ultra mattes Darks palette (pillow talk/fehér, dune/homok, thunder/szürke)
- Essence 2in1 eyeliner pen (thin)
- Astor Big & Beautiful BOOM! szempillaspirál
- Bourjois Khol & Contour szemceruza (72 Noir Expert)

Száj:
- Catrice absolute moisture (150 rosé glaze)
- NYX Lip Smacking Fun Colors (602 Sash)



4 megjegyzés :

  1. De jó, hogy neked ilyen jól bevált az essence tus... Nekem a vékony része nem fog, biztos rosszat fogtam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem se az igazi, de az előzőnél (ami viszont nem kétvégű volt:/) rájöttem, hogy hegyével lefelé kell tárolni, és akkor jó

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, én is jobban szeretem az egyszerűbb sminkeket a hétköznapokra. :)

    VálaszTörlés