2012. szeptember 5., szerda

The Hunger Games körmök

Hát... Előbb vagy utóbb minden elér hozzám, így van ezzel is.:D Tegnap elkezdtem olvasni a könyvet, és ha engem valami elkezd érdekelni, akkor imádok belebújni teljesen és azzal foglalkozni minden szabad percemben. Szóval nem véletlenül lett ilyen most a körmöm.:) Nem írnék hozzá külön szöveget arról, hogy csináltam.. Szöszölősen, türelmesen.:D Csak sajnos alig látszik a lakk fénylése miatt, de lefényképeztem ezért lámpafénynél, sőt, még videót is csináltam, biztos, ami biztos.:)





Amit használtam:
- Essence studio nails nail fixing system
- Catrice (840 Genius In The Bottle)
- Avon (warm black)
- Essence nail art stampy polish (fekete - a hibák javítására)
- Essence BTGN fedőlakk


És a videó:

6 megjegyzés :

  1. én most olvasom a harmadik könyvet. annyira jó az összes, hogy én sem tudtam letenni őket :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. Váooooooo brutáljóóó! :)) Nagyon eltaláltad!
    Egyébként a könyvről annyit, hogy imádom, az egyik legjobb könyv amit olvastam (pedig nem olvasok keveset...) A film is nagyon ott volt. Olvasd el mindhárom részét (bár a második már picit gyengébb, mint az első, a harmadik meg még gyengébb) érdemes :)))

    VálaszTörlés
  3. Most épp a 2. résznél tartok, oda vagyok érte <3 A körmöd, meg totál visszaadja a hangulatot! :))

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett a körmöd:)))
    szerintem a 3. rész ...hát mondjuk azt, h nagyon nem tetszett :D de az első kettő azért kárpótol :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj de kis szép, én is ki fogom próbálni :))

    VálaszTörlés