2012. október 23., kedd

Avon - Ultra Colour Rich Mega Impact rúzsok - swatch

Tudom, csöppet hosszú lett a cím, de ha egyszer ez a rúzs pontos neve, nem tudok mit csinálni.:D Régebben volt már két ilyen bejegyzés a blogon, és szerintem hasznos is lehet. Nem teszt, csak swatch-ok. Bár nem is nevezem tesztnek, amiket írok, én csak megosztom veletek a véleményem, tapasztalataim dolgokról. Egyébként meg amennyit most beszereztem (60-70), mire végigpróbálnám rendesen, kivonnák a forgalomból őket.:D Viszont katalógusos rendelésnél szerintem nagyon nem hátrány, ha nem csak az újságban látjuk a színeket, ezért gondoltam korábban is, hogy csinálok ilyen bejegyzést Nektek, hátha megkönnyíti kicsit a színválasztást vásárlás előtt. Lesz még talán 5 ilyen kör.

Avon Ultra Colour Rich Mega Impact Lipstick



Pink Pop | Rockin Red | Personified Plum | Mocha Madnass


Never so Nude | Kicked up Coral | Brilliant Berry | Really Rose


Remélem, hasznos ez így, ha nem, jelezzétek és nem csinálok ilyen bejegyzéseket!

7 megjegyzés :

  1. Ezek közül nekem is meg van egy pár ilyen kis minta. Lehet mind, itt-ott a házban :D A pink pop pedig megvan teljes méretben is. Nagyon szeretem, a mindennapokra tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a Pink Pop van meg, meg a Personified Plum, a Never So Nude is, csak ő éppen eltört formában :-( Mindenesetre szerintem jó kis bejegyzés, mert sokkal inkább látni így a színeket, mint a katalógusban :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hasznos bejegyzés, köszi :)

    VálaszTörlés
  4. A pink pop és a never so nude nagyon tetszik, de a brilliant berry is szép :]

    VálaszTörlés
  5. Tyű, honnan szerzel ilyen kincseket?
    Tetszik a bejegyzés, jöhet a folyt.köv! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. barátnőm avon tanácsadónő és tőle:)

      Törlés
  6. én avon tanácsadónő vagyok így hát én már végigpróbáltam mindenféle rúzst :)
    ha segítségre van szükségetekakkor írjatok nyugodtan: missabell@freemail.hu

    VálaszTörlés