2012. október 20., szombat

Bakonyi hétvége - pillanatképek

Írtam Facebookon múlt héten, hogy a Bakonyban töltöm a hétvégét. Picit elfáradtam, bár nem kirándultunk  túl sokat, de nem tudom na.:D Nagyon szuper volt, jó társaság, szuper szállás, kellemes környezet. Minden adott volt. Igazi bakonyi hétvége.

A többiekről nem teszek fel rendes képet, mert néhány még a facebookon való megjelenést sem díjazták, szóval elsősorban ilyen hangulatképek lesznek, de abból marha sok.:D


Péntek délutánra terveztük az indulást, kicsit megcsúsztunk, úgyhogy sötétben értünk csak oda.:) Először szépen bevásároltunk, aztán elindult a 7 törpe.:D Igazából be is tudtam lőni, hogy ki kinek felel meg a törpék közül.:D:D Bár az egyik lány tökéletes Hófehérke lett volna, de mindegy.:) Este szalonnás-hagymás tojást csináltunk vacsira. Ez a hétvége egy teljes sokk volt a gyomromnak, nem szoktam hozzá, hogy egész nap nehéz kajákkal tömjem magam. Reggelit is csak csipegetek, este se sokkolom magam, de most...:D Pálinkáról ne is beszéljünk.:D



Másnap 11 körül ültünk le reggelizni, utána pedig kirándulni indultunk. A házunk mellett indult egy ösvény, amin 1km megtétele után volt a lyukas kő, ezt megnéztük, sétáltunk még, aztán sajnos barátnőm rosszul lépett és kiment a térde, amit műtöttek is ráadásul, úgyhogy visszamentünk a házba. Szorgosan nekiálltunk kaját csinálni. Kint a tűzön főtt a kecskepörkölt, bent sütöttünk palacsintát, csináltunk krumplisalátát, forralt bort. Nagyon felkészültünk kajaügyileg.:D Igazából plusz 3 nap kellett volna, hogy minden kényelmesen elfogyjon.:D







A lyukas kő


ÉN!:D Nem sok kép készült rólam, mert én fényképeztem.:)







Forralt borci:)


Kecskepöri készülőben

<3

Kedvenc kajám

Aztán elkapott valami és gondoltam fényfestegetek egy kicsit, ha már van sötét is, társaság is és sok beállítás a kis Canon gépemen.:D Nem voltam elég gyors, lemaradt a fi, de jobb, mintha Zsóf lett volna belőle csak. Este egyébként szuper volt a tűznél melegedni. Éjjel kettőig kint is maradtunk, hátunk mögött a kis huncut vaddisznók ellopkodták a kaját, amit kitettünk nekik.:D A kecskepörkölt végül tök finom lett, én kaptam meg a szívének a felét. Hildának neveztem el egyébként szegényt.:D Péntek reggel még ugrált.:(






Remélem, tetszett a bejegyzés és nem bánjátok, hogy ilyen is van most. Bár facebookon volt rá egy, azaz 1 igény, hogy megosszam veletek az örömöm.:) Nagyon jól éreztem magam, jó fej embereket ismertem meg. Ezúton is köszönöm Nekik a kellemes hétvégét, bár kétlem, hogy a blogomra tévednének.:D De ha mégis, heeellló!:D

5 megjegyzés :

  1. szuper képek, jo hangulat lehetett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép képek, tényleg hangulatosak. Ma én is kirándultam, ki kell használni ezt a szép időt, amíg van. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Jó kis képek, és még csak a pofonom sem kaptam meg útközben :D

    VálaszTörlés
  4. úúúú palacsintaaa :$ de régen ettem már:D tökjó képek :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszi, hogy megosztottad velünk :)
    Nagyon szép helyen voltatok, örülök, hogy így képen keresztül láthattam :)

    VálaszTörlés