2012. október 8., hétfő

Bloggerina találkozó

Biztosan sok blogon láttatok már beszámolókat a szombati találkozóról, amit a Primőr Kft. szervezett nekünk. Nagyon köszönöm ezúton is a többiek nevében egyaránt!:) Szuper volt a lányokat újra vagy először látni élőben. Furcsa egyébként olyan arcokkal találkozni, akiket nap mint nap nézegetek a monitoron, és igazából a mindennapjaim részei.:D Kicsit mintha sztárok lennének vagy nem is tudom.:D Sajnos nekem munka miatt korábban el kellett jönnöm, pont az Essence-Catrice előadásról maradtam le, pedig nagyon szeretem ezt a két márkát. Majd legközelebb talán nem jön ki ilyen szerencsétlenül.:)

Hát nem cuki?:D

Ez a kedves, kicsit szégyellős hostess lány fogadott minket az ajtóban.:D

Terülj, terülj asztalkám! Blogger Edition

Mindenkinek volt ilyen kis csecse kitűzője, hááááátha nem tudnánk, ki kicsoda.;)

Dö Bikira Görlz











Már bánom, hogy nem ettem... Most ölnék érte!

Krisztikém.:) A nagy esemény előtt ittunk reggel egy hatalmas bögre kávét. Fúh de nagyon kellett az nekem.:D Meg csacsogtunk egy kellemeset, jól indult így a reggelem.:) Köszönök mindent!

Suzy. Művészet a művészetben.:D Egyébként mi osztálytársak voltunk gimiben, ha még valaki nem tudná.:)

Ugye, hogy Ti is betolnátok egyet a bucitokba?!:D

Majd érkezik egy külön bejegyzés a napokban a hétvégi ajándékokról, mert nem csak a találkozón kaptam csecsebecséket áááám.:)

13 megjegyzés :

  1. ÁÁÁhh sütit ide nekem most !! :D:D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, csinálhattál volna normálisabb képet is. :D

    VálaszTörlés
  3. Most a fülembe ültetted a sütit... :D
    Persze a többi mindenség is tetszik :]

    VálaszTörlés
  4. Ajjaj, annyi minden van a képeken, mint ha mennyországban jártál volna! :D
    Tök jó, hogy részt vehettél, nagyon jó lehetett! :)
    Kíváncsi leszek a tesztekre is mi hogyan teljesít! :))
    És az a süti, azt hiszem jól jönne a receptje! :D

    VálaszTörlés
  5. Mint egy kis álom, olyan édes ez az egész! Mindig felderülök ilyen sok "kincs" láttán. :)

    VálaszTörlés
  6. Ja, és várom nagyon a bejegyzést! ;)

    VálaszTörlés
  7. Azok az essences kis sütik..... :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira jó, hogy ott lehettetek :) http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. Jöhet-jöhet, olyan sok szupi cuccot kaptatok a képek láttán, mintha a tinimennyországban jártatok volna...és tényleg? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon sok szupi dolgot kaptunk.:) azt viszont sajnálom, hogy nem tudtam nagyon beszélgetni a többiekkel, pedig az lett volna nekem inkább a lényeg:/ fránya munka:)

      Törlés
  10. Jópofa rendezvény lehetett. És azok a sütik nagyon édik, tényleg ehettél volna egyet. :D
    Egyébként én nem tudtam, hogy osztálytársak voltatok. :)

    VálaszTörlés