2012. október 27., szombat

Boszorkány smink + pár infó

Egyik kedves olvasóm, Anett írt nemrég facebookon, hogy csináljak egy boszisminket, én hogyan képzelném el, mert nincs ötlete, de a napokban kellene egyet csinálnia. Boszisminkekről amúgy az én fejemben van kétféle elképzelés. Az egyik a szuperszexi, csábító, csini vadmacska boszi, és az ocsmány, gusztustalan fujderonda típus. Na, mivel én speciel olyan vagyok, hogy ha egy sminkkel el lehet menni csajos és csúnya irányba is, akkor 80%-ban inkább a csúnya felé hajlok.:D Ez biztos azért van, mert a sminkekből is inkább az ilyen extra, utcára sosem hordanád típusokat szeretem, nem a sima hétköznapiakat. Vagy szimplán, mert sosem voltam lányos, csajos lány.:D Szóval most nagyon remélem, hogy Anettnak is jó lesz ez a ronda vonal.:)





Bocsi, muszáj volt egy ilyet is beraknom.:D:D


És a paróka nélkül.


Néhány INFO!!!
Elnézést a fáradt fejért, nem tudom, mikor pihentem ki magam utoljára, holnap pedig kb. 4-kor kelek és megyek Ljubljanába apukámmal és a győri Audi ETO kézicsapat szurkolótáborával kézimeccsre.:D Hát nem a kézi miatt, mert azt igazából nem szeretem. Csak kirándulok egyet, várost nézek remélem vásárolok is.:D Remélem, jó lesz.:)

Ma voltam egy sminksuli nyílt napján kíváncsiskodni, mert azért szeretnék én valami fogható igazolást arról, hogy ezzel ennyit foglalkozok, plusz olyan dolgokat megtanulni szépen, összeszedve, amiket még esetleg nem tudok (mert biztos, hogy sok ilyen van). Még nem 100%, hogy be is iratkozok, egyelőre laptopvásárlás van tervben, és mivel baromi jó gépet szeretnék, sokat is akarok rá szánni. A mostanit még három éve vettem, amikor újságírónak tanultam, és ez a gép se rossz, de már egyébként is három éves, nekem pedig nagy terveim vannak, amihez nagyon okos gép kell.:D

Ami még érdekes lehet, hogy a héten sikerült vennem kb. 3 évszakra kabátokat.:D A H&M-ben láttam tavaly egy télit, ami nagyon tetszett, de mire megvettem volna, elvitték. Most találtam hasonlót, plusz a Cosmos City-be betévedtem és találtam két egész jó dzsekit, egy tavaszit és egy kis széldzsekit. Nagyon tetszik mindegyik, és ez a 3 együtt volt 20.000Ft, ami szerintem teljesen korrekt. Most jön a következő küldetés, csizmavadászat.:D Mindig utáltam a csizmákat, úgyhogy... mission impossible!:D

Holnap nem leszek, valamikor vasárnap késő este, hétfő hajnalban érek haza. Ha ügyes vagyok, hétfőn lesz post, ha nem, akkor ne haragudjatok! Kedden pedig KreatívKedd, amit még nem csináltam meg, de ötletem már van szerencsére.:)

13 megjegyzés :

  1. Jó utat! A smink pedig nagyon tetszik :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó utat jó shoppingolást! :) Nagyon brutál boszi voltál, hogy mostad le?

      Törlés
    2. kösziii! nagy türelemmel és 3 kendővel plusz arctisztító a végén még:D

      Törlés
  2. Nagyon köszi! Tök jó, hogy egyszerűen elkészíthető! És eszembe nem jutott a zöld árnyalat, de így igazán boszis :D Szóval köszönöm még egyszer, nagyon jó lett! :)
    Anett

    VálaszTörlés
  3. az Óz filmet juttatja eszembe ez a smink a gyerekkoromból, kicsit megijedtem :D
    http://sparklingfashiondisaster.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon állat. :D szépek a kontúrok meg úgy az egész kivitelezés. az utolsó előtti kép a kedvencem. :) és érezd jól magad!

    VálaszTörlés
  5. Te még így is dögös vadmacs vagy Zsófi! :D Nekem nagyon bejön :P
    Jó utat és vigyázzatok magatokra! :]

    VálaszTörlés
  6. jó lett :D az utolsó előtti képet jó, hogy beraktad ! :D És jó kirándulást vagy is shoppingolást :P

    VálaszTörlés