2012. október 29., hétfő

Catrice lakk - I Am A Lob-Star

Szintén egy találkozós darab. Nekem ez most ilyen igazi őszi szín. Sajnos a kép nem teljesen adja vissza a színét, közelebb van egy koszosabb narancssárgához. Elnézést ezért!

Catrice ultimate Nail Lacquer - 895 I Am A Lob-Star



Az üveg a szokásos, szép és egyszerű dizájnnal. A kupak szép nagy, de már teljesen hozzájuk szoktam.:) Igazából a külsőről már tényleg nincs mit mondanom, annyi Catrice lakkon vagyunk túl itt a blogon gyerekek.:) Az ecset itt is egy picit dundi nekem, de ezt a típust is szépen kezdem megszokni, mint a kupakot.


A szín, ahogy már írtam, nekem nagyon őszi. Sötétebb, koszos narancssárgának tudnám legpontosabban megfogalmazni, amit sajna a képekkel nem sikerült teljesen visszahoznom, bocsánat. A lakk két rétegben remekül fed, az eredmény szép és egyenletes, és ahogy általában a Catrice lakkok, elég jól bírta a strapát ez is. Elsősorban azért szedtem le, mert meguntam.:)


1 megjegyzés :