2012. október 17., szerda

Catrice lakk - No Snow Petrol

Bevezető szöveg nélkül...:D Na jó, annyi, hogy a másik lakkal együtt próbáltam, amiről már írtam, és az egyik kezemen az egyik, másikon a másik lakk volt.:D

Catrice Ultimate Nail Lacquer - 880 No Snow Petrol




Azt hiszem, kár a csomagolásról tépnem a szám, maximum az új olvasókat érdekelheti a véleményem (már ha vannak új olvasók:D). De az ő kedvükért: az üveg még mindig nagyon tetszik, szépen fel lehet őket sorakoztatni. Kivéve, ha úgy tároljátok a lakkokat, mint én, az nem praktikus, mivel a bazinagy fekete kupak miatt nem látni a színt. Van már néhány Catrice lakkom, úgyhogy ezzel kezd gond lenni.:D Jut eszembe, lassan ideje egy lakk kolleksön ápdét postnak.:D A nagy kupak ellenére könnyen használható az ecset, amit még mindig elég dundinak gondolok, de szokom, ahogy tudom.


A színe valami remek. Akkor is tetszett, amikor egy szimpla türkiznek néztem, de közelebbről megláttam a kékes lilás csillámokat húúúh.:D Amik viszont sajna felkenve szinte egyáltalán nem látszanak, de az üvegben azért nagyon szép. Csak mint általában.:D Ahogy látható a képen, egy rétegben is majdnem teljesen fed, de a biztonság kedvéért én kettőt kentem. Kopni egész szépen kezdett el, nem pattogott, tényleg csak kopott inkább, de az én szememben ez nem számít igazából, mert sok dologtól függhet.


Még mindig csak dicsérni tudom a Catrice lakkokat, rengeteg szín, elérhető áron megfelelő minőség. PONT!:D

6 megjegyzés :

  1. Miééééért nyitottam meg a bejegyzést, most elkezdtem vágyakozni :( :DD

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép, ma eltöltöttem jó pár percet a catrice pult előtt. majdnem megvettem ezt is és a szürkét is, ami a csomagban volt :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  3. Juj ez nagyon szép, én is akarok egy ilyet!

    VálaszTörlés
  4. Nekem a neve tetszik nagyon :D De amúgy a szín is jó :))

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű, nagyon tetszik! :) Nálunk miért nincs Catrice pult?! :(

    VálaszTörlés