2012. október 12., péntek

Catrice lakk - Steel My Soul

A találkozóról van ez a lakk. Először egy egyszerű szürkésbarnának tűnt, úgy is tetszett, bár nem tudom, miért, nem szeretem a nem túl színes lakkokat.:D Na nézzük!

Catrice Ultimate Nail Lacquer - 905 Steel My Soul


Az üveg a jól megszokott Catrice lakküveg, semmi extra. Még mindig nagyon kedvelem, egyszerű, minimál dizájn jellemzi. A kupak ugyebár elég nagy, de ez egyáltalán nem zavaró, néhány lakkozás után már fel sem tűnik igazából. Az ecset itt is lapított, és elég dundi fajta, viszont kezdem megszokni őket, kevésbé festegetem össze a körömágyam.:D



Ami itt talán a legérdekesebb, a szín. Alapból egy barnás, kakaószín. Fúh, de innék egy finom meleg kakaót... Na de van benne egy csavar, amit szerintem a képeken már észrevettetek. Tele van csodaszép arany csillámokkal. Nagyon különlegessé teszi, mit ne mondjak. Viszont felkenve nem igazán látszanak, főleg fedőlakk nélkül. Elég gyorsan szárad egyébként, utána pedig, ami engem nagyon meglepett, nem fényes, hanem kicsit mattabb, rücskös felületű a végeredmény. Direkt emiatt nem is kentem már rá semmit. Érdekes, de nagyon jól néz ki. Majdnem azt mondhatom, hogy egy réteg elég belőle, de azért nem árt neki persze a kettő. A tartósságról annyira nem merek itt sem nyilatkozni, viszont úgy vettem észre, hogy legyenek akármilyen vékonyak és hosszúak a körmeim, messze a Catrice lakkok bírják talán a legjobban a strapát.:) Persze függ ez sokféle körülménytől, alap- és fedőlakktól, úgyhogy erről szerintem befogom a pofim.



Végeredményben csak ismételni tudom magam, a Catrice lakkok szuperek, rengeteg színből választhatunk, amik ráadásul nagyon különlegesek is. Bátran ajánlom.

3 megjegyzés :