2012. október 13., szombat

Catrice Prime and Fine highlighter

Szintén a találkozóról. Azt hiszem, most nem kezdem el minden bejegyzésnél odaírni, gondolom, nem bánjátok.:D

Catrice Prime and Fine Highlighting Powder - 010 Fairy Dust



A csomagolás nagyon kis csecse, igényes, masszív, és tényleg, szerintem nagyon szép. Annyi lehet sokaknak zavaró, hogy nem átlátszó a teteje. Amíg egy van belőle, nem lehet gond. A hátulján találunk plusz infókat az árnyalat nevével, a súllyal és hasonlókkal együtt. Az egész dobozka fekete, a feliratok ezüsttel kerültek rá. Nagyon jól záródik kattanással.



A szín... Ó, a szíííín!:D Hát valami eszméletlen. Szerintem az összes újdonság közül ő az egyik legkedvencebb darabom a színe miatt. Első ránézésre finom púderes barack színű, ami arannyal fénylik. Látnátok most az arcom.:D Hjajj, olyan kis szép. Mondjuk nyáron szívesebben kentem volna az arcomra, de karácsonykor is jó választás lesz, abban biztos vagyok.:) Nagyon finom por állagú, nem olyan karcos szemcsés, mint néhány púder, ez szuperfinom, bár szükség is van rá, hogy ilyen legyen. Én finom virágos illatot vártam volna tőle, mint amilyen az Essence Blossoms etc. kollekció virágos highlighterének volt. Sajnos ennek a Catrice púdernek közel sem olyan az illata (bár hozzáteszem, meg vagyok fázva, lehet, hogy csak én nem érzem jól). Nem tudom meghatározni, mire emlékeztet az illata, de nagyon gyenge, úgyhogy talán nem is fontos.


Gyönyörű! Mást nem is tudok hozzátenni.:D Örülök, hogy hozzám került, mert nem vettem volna meg egyébként szerintem. Nem szoktam észrevenni a gyöngyszemeket.:D

5 megjegyzés :

  1. Kezd éledni a highlighter-függőségem. Hjaj. Az arcodon meg ne mutasd, mert elveszek. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, én is látni szeretném az arcodon! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Óóó anyááámmmm! Oo És pont fogyóban van a Blossoms etc. púderem. Megtaláltam az utódját. Köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Ajjaj.. ha én nékem sok pénzem lesz :DD Tényleg gyönyörű :)) nem limitált, ugye??

    VálaszTörlés