2012. október 22., hétfő

Essence Cute as Hell lakk

Pénteken betévedtem a DM-be hazafelé menet, és volt időm picit körbenézni. Ez a lakk lett a körbenézés eredménye.:D Már rég keresem az igazi cukirózsaszín lakkot, az egyik új colour&go nagyjából meg is felelt az elképzelésemnek, de ez most így mindent visz.:D

Essence Cute as Hell nail polish - 03 not just cute - DM - 499Ft



Az üvegcse nagyon kis helyes, 8ml lakkot tartalmaz, ami azért nem kevés, és a 499Ft nem sok érte szerintem. Talán 3 árnyalat kapható még ezen kívül, de azok nem fogtak meg annyira. Ez a Cute as Hell felirat nekem már régen is nagyon tetszett, és emlékszem, akkor kezdtem agyatlan vásárlásba, mikor kifutó kollekció volt ez.:D Az ecsete elég vékony és hengeres. A kupak tökéletes méretű, nagyon jó vele festeni, kényelmes a fogása. 


A szín nagyon szuper. Enyhe barackos beütésű babarózsaszín. Csudiszééép! Semmi fénylő cicoma nincs benne, egyszerű, de nagyszerű. Ami viszont szomorú mindezek mellett, hogy nagyon gyenge a szín sajnos. A 3 réteg is kevés szerintem, hogy tökéletesen visszakapjuk az üvegben látható színt. Nagy kár érte, mert tényleg gyönyörű árnyalat, viszont cserébe egész gyorsan szárad szerencsére. A tartóssággal nem volt különösebb problémám, az 5 réteg lakk szolidan kezdett el kopni.


Összességében a szín miatt nagyon megérte megvenni, főleg 499Ft-ért. A sok réteg felkenegetését pedig kibírom.:)

7 megjegyzés :

  1. úú nagyon tetszik, pedig a polcon meg se fogott egyáltalán

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki rózsaszín, jó, hogy megint lehet kapni ezt a kollekciót, mert anno lemaradtam. :)

    VálaszTörlés
  3. a Moyra-nak a Pastel lakkjai közt van egy ilyen színű, ami nagyon szépen vissza is jön, nekem annyi a bajom, hogy gyakorlatilag egyben le tudom húzni, ha úgy akarom..

    VálaszTörlés
  4. Szép :) ilyen színem van Maybelline-ben:)

    VálaszTörlés