2012. október 25., csütörtök

Hard Candy körömlakk

Krisztinek hála gazdagabb lettem egy csodaszép Hard Candy körömlakkal. Valamikor már szerintem írtam, hogy a blog nem erről a márkáról kapta igazából a nevét. Kb. sose kérdezi senki, hogy mi ez a hard candy, de most elmondom.:D Van a Cukorfalat című Ellen Page film, aminek az eredeti címe Hard Candy. A film is tetszett, a csajt is bírom, úgyhogy a film megnézése után hard candy lett a nevem msn-en. Ez már jó pár éve volt egyébként, azóta is az a nevem.:D És valahogy tetszett is ez így blog címnek, mert olyan kis aranyos az, hogy candy, de mivel én sose voltam olyan igazi lányos lány, még most se annyira, így a harddal együtt még jobb, és igazi. Megmutatja, hogy én egy szikla vagyok, de azért elolvadok, ha úgy van. Na, most már ezt is tudjátok.:D

Hard Candy Just Nails nail color - 323 Fabuluxe



A csomagolás nagyon tünemény. Egyrészt a kis szivecske miatt szerintem szupercuki, a másik pedig a szivecske gyűrű rajta. Az üvegben nincs semmi különös amúgy, de a dizájn kifejezetten jópofa. A kupak kényelmesen kézre áll, az ecset ugyan hengeres, de kellően nagy hozzá, hogy kényelmesen lehessen festegetni.



Amin nagyon meglepődtem elsőre, hogy ennyire jól fed. Babarózsaszín lakkra kentem kipróbálás gyanánt először. Alapból is van a lakknak egy kissé átlátszó rózsaszín színe, plusz eszméletlen mennyiségű csillám van benne. Meg is lepődtem. Azt hittem, lesz benne valamennyi, de ez gyakorlatilag egy rétegben majdnem teljesen elfedi a körmöm. Nem semmi. Sajna a képek nem adják vissza, mennyire gyönyörűen csillog, esetleg majd teszek fel róla videót is. Első gondolatom az volt, hogy ez lesz a szilveszter lakkom (bár sosem szoktam nagy ünneplést csapni, de ez oooolyan:D). Gyönyörű! Száradás után karcos a felülete a rengeteg csillám miatt. Fedőlakkot nem is kentem rá, de azzal is szerintem nagyon szép lenne. Pont a csillámok miatt (szerintem legalábbis), elég gyorsan elkezdett kopni, bár ezt a fedőlakk hiánya is elősegíthette. 


Összességében naaaagyon tetszik, és boldog vagyok, hogy végre egy Hard Candy lakk tulajdonosának mondhatom magam és kipróbálhattam.:)

15 megjegyzés :

  1. Nagyon gyönyörű a lakk, és cuki a gyűrű :)
    És örülök, hogy megosztottad velünk a névválasztás titkát ;)

    VálaszTörlés
  2. csodaszép :P :P
    Tényleg sok sikert majd a lemosáshoz :D

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű lakk, van egy ilyen tömény csillámos lakkom a Moyrától. a lemosás nehéz lesz.. :(

    VálaszTörlés
  4. pont most akartam megkérdezni, hogy a blogod címe erről van? De akkor most már megtudtuk az igazságot :DDD

    VálaszTörlés
  5. úristen de gyönyörű:$ mintha nekem teremtették volna *-*

    VálaszTörlés
  6. Hallod, ez a TE lakkod... :D Annyira Zsófis szerintem :P

    VálaszTörlés
  7. Azt a filmet én is szeretem, elég durva :-) A lakk pedig gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
  8. Az a film nagyon jó, és a lakk is szép:) nem fog könnyen lejönni az fix
    :)

    VálaszTörlés
  9. Milyen jó a neved története, nekem nagyon tetszik.. na meg a lakk is nagyon bejövős. :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű a lakk és a csomagolás is:)

    VálaszTörlés
  11. Wow, tényleg szép. :)
    Viszont arra nem gondoltam, hogy a lemosás miatt lehet, hogy soha többet nem veszed elő. :(

    VálaszTörlés