2012. október 10., szerda

Hétvégi szerzemények

Azért szerzemények és azért hétvégi, nem pedig Bloggerina találkozós, mert van még pár dolog, amit hétvégén kaptam/szereztem.:) Na, mutatom is.

Ezt a kupackát Krisztitől kaptam. A találkozó előtt beültük a Starbucks-ba, ha már szegény vidéki lány a nagy Budapesten jár, lásson valami olyat, ami nála nincs.:D:D Fúh, de fincsit ittam. Azóta sem feledem, de most nem ez a lényeg, bocsánat.:D A szájfényre megkértem, mert hát ugye nekem ez az Inglot AMC szájfény a világmindenség, DÖ BESZT OF sminkmotyó.:D Hahhh, és ő a második.:) Aztán. Egy kupac Hard Candy!!!!! Szerintem nem kell magyarázni. Az újaknak elmondom, mikor a blog kapta a nevét, még nem tudtam, hogy van ilyen márka.:D Érdekes, nem igazán szokták kérdezni, honnan a név, na mindegy..:) És... Kat von D!!! Hahhhh! Mondjon bárki bármit, én ezt a nőt imádom (Krisztit is! nem a cuccok miatt!), a Miami Inket is szerettem, de az L.A. Inket sokkal jobban.:) Úgyhogy nem kérdés, hogy bármitől eldobom az agyam, ami hozzá kapcsolódik. Amikor pedig két általam kedvelt dolog találkozik, az a legjobb.:) Köszönöm szépen!:)

A találkozón a Catrice csomagot választottam, mivel talán ez volt az egyetlen, amiből még semmim sem volt. Az Essence újdonságokból már megvettem ezt azt, szóval nem akartam duplázni.:) A lakkok színe különösen tetszik, ilyen mono szemhéjpúderem meg szerintem még nincs is, szóval szintén nagyon örülök. A highlighter csodaszép, ma kukkantottam bele.:) Na jó, nem sorolom, minden tetszik és már alig várom, hogy kipróbálhassak mindent.

Indulás előtt kaptunk egy csomagocskát, ami ezeket a meglepiket tartalmazta, plusz a sajtóanyagot. Utóbbinak tavasszal is nagyon örültem, könnyű volt a bejegyzéseknél utánanézni az áraknak és minden kapcsolódó infónak. Még nem tudom, hogy a kis pillangós micsodát mire használjam, de leleményes vagyok, biztos kitalálok valamit hamar.:) A táskalógó nem kérdés, csak nem tudom, milyen táskára teszem egyelőre.:D

A Max Factor/Olay csomag. Kb. háromnegyed egykor jöttem el a találkozóról és mentem dolgozni, szóval csak este tudtam magam rávetni a zacsira.:) A vonaton átkutattam és csak ámultam, hogy mennyi mindent beletettek.:O Kevés Max Factor termékem van, szóval most nagyon örülök, hogy kipróbálhatok jó néhányat.:)

A nyúúúújooooorkpúúúúúúúlcsiiiiiiim.:D Egy nagyon kedves, nagyon régi pesti barátomtól kaptam a nemnévnapomra.:) New York pulcsi egyenesen New York-ból. Csöppet nagy, pedig S-es, de nem érdekel. Szupervastag, meleg, és New York, és az se mindegy, kitől van.:) Igazából 7-8 éve ismerjük egymást, vagyunk jóban úgy, hogy 120km-re lakunk egymástól és nem is találkozunk valami gyakran.

Ez a fülhallgató szintén tőle van, csak mert neki nem kell (hülyevagy:D). Az utóbbi időben nem nagyon hallgatok zenét, mikor utazok, max a kocsiban. A régi telefonom Sony Ericsson walkman mobil volt, szóval elég jól szólt, mióta decemberben meglett a mostani, leszoktam róla. De úgy érzem, ideje visszaszokni picit.:D Akinek ilyen fülese van, használja. Zajszűrős is ááám!:D

Na, most néztek, hogy ez meg mi a rosseb.:D Egyrészt a kulcsom. És az új, kulcstartós füldugó tartóm. Háhhh!:D A saját dobozában nem szeretem annyira hurcolni, így meg tutira mindig nálam lesz. Nemrég voltam reggelig bulizni nélküli. Nem volt jó reggel zúgó fülekkel a plafont nézni.

Ezt a billentyűzetet tegnap vettem, mivel az előzőre kiöntöttem véletlenül a körömlakklemosót.:D Fogalmazzunk úgy: nem tett neki jót. De nem bánom, már most teljesen beleszerettem ebbe az újba. A pici entert kell megszoknom, de amúgy nagyon halk, kényelmes és nem utolsó sorban szerintem eszméletlenül jól néz ki.:D És ez azért kell egyébként, mert az esetek 80%-ában úgy használom a laptopom, hogy rákötök egeret, billentyűzetet, hangfalat és monitort. 20"-on kicsit könnyebb bármit csinálni, mint 12n.:D A gépem úgyis fehér, jól néznek ki egymás mellett, bár most készülöm lecserélni. A mostani lapimat még 3 éve vettem, amikor újságírónak tanultam és a koleszba cipeltem. Akkor még nem tudtam, hogy webfejlesztő akarok lenni, plusz szeretnék kicsit többet foglalkozni videóvágással, ezekhez pedig nem ártana egy kicsit bikább gép.:) Vagy nem kicsit bikább.:D Már keresgélem a következőt.

És az utolsó. A Hangfoglaláson hozta nekem ezt a kis gyöngyszemet az egyik kiállító.:D Van már pengetős fülbevalóm, egyik barátnőm csinálta egy neten talált kép alapján, de ez is igen jó.:D Jah, egy pengetőt is kaptam az egyik viszonteladónktól. Már csak az kellene, hogy többet kerüljenek a kezembe a gitárjaim.:)

Na, többet írtam, mint gondoltam.:) Ahogy facebookon már jeleztem, hétvégén a Bakonyban pihenem ki a hét és a hétvége fáradalmait, pénteken meg valószínűleg Pesten leszek egy RedBull reklám miatt (legalább is nagyon remélem:)). Holnap munka, utána pedig swing-boogie este. A tánc és a munka között megpróbálok az irodában néhány bejegyzést megírni és időzíteni, mert nem szeretném, ha megint ilyen sokáig post nélkül maradnátok. Tudom, vannak köztetek, akik megértik, hogy én is ember vagyok, de azért nem hagyom magam elkényelmesedni.:)

8 megjegyzés :

  1. úúú micsoda szépségek az első képen (is) :)

    VálaszTörlés
  2. Húú, mind nagyon bejövős, de leginkább a Krisztitől kapott cuccok érdekelnek :P

    VálaszTörlés
  3. Mennyi szépség. :D
    És úgy örülök, hogy örülsz!! :)

    VálaszTörlés
  4. de jó dolgok. *.* engem is leginkább az első csomag érdekelne, a másodikból a highlighter. mit ittál a Starbucks-ban? én is vidéki vagyok és pénteken megyek fel Pestre, kipróbálom ha olyan finom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húúhh, nem emlékszem:D sok volt a kérdés. csokis volt és habos és nagy:D

      Törlés
  5. Az a hard candy lakk elég gusztának tűnik, szívesen megnézném akcióban. :)

    VálaszTörlés
  6. öröm az ilyen listát végignyálazni! ;) amúgy meg Kriszti lelkesedése tényleg nagyon cuki, szépségeket kaptál. :)

    VálaszTörlés