2012. október 4., csütörtök

Közérdekű

Sziasztok kedves Olvasóim!

Néhány infót megosztok veletek a hétvégéről, mivel nagyon erős a gyanúm, hogy nem fogok tudni írni, max valamicske életjelet adok facebookon.

Pénteken, szombaton és vasárnap a SYMA Csarnokban a Hangfoglaláson fogok dolgozni, szóval aki arra jár, nézzen oda hozzám egész nyugodtan és kukkantsa meg a 180 magas csini Barbie-m.:D A B25 standon leszek és füldugózunk, hallást védünk, hangerősséget mérünk ésatöbbi.:)

Biztos hallottátok sokan, hogy szombaton lesz egy Bloggerina találkozó. Na, erre engem is meghívtak, aminek hihetetlenül örülök, de hát dolgoznom kell aznap. Viszont szerencsére egy darabig ott lehetek, sajna nem a végéig.:( Már alig várom, hogy találkozzak a többi lánnyal. Szóval kérdezem, KIK JÖNNEK??:D

És még néhány apróság a szürke hétköznapokra vonatkozóan. Mivel mondjuk úgy, hogy tökre van időm most magamra, ilyen pedig talán 4-5 éve nem volt szerintem, belekezdtem néhány új dologba, amik a mindennapjaimat színesítik.
- Az első csütörtökönként a swing-boogie táncóra.:) (most is onnan jöttem;D) Isten!:D Ajánlom mindenkinek, akinek van rá lehetősége.
- Aztán... A héten voltam először impró műhelyen vagy micsodán. Van egy győri társulat, az Import Impró. Nyár elején voltam Impró Fesztiválon, és ott már nagyon szimpinek tűnt ez az egész, azóta is sikerült néhány előadást megnéznem, és az itteni imprósok csinálnak nyitott imprózást, ahol kipróbálhatja az ember magát. Úgy kell elképzelni, mint a Beugrót, csak ez jobb. Sooookkal jobb!:D Szóval ide kezdtem el járni a héten, és mivel nagyon bejött, ezután is fogok menni.:)
- És a legfrissebb, ami még csak tervben van, a jóga. Hétfőnként van egy helyen Győrben, és szeretnék oda is eljárni. Majd meglátom az első óra után.:)
- Meg amit csak zárójelben jegyzek meg, múlt szombaton voltam zsírégető aerobicon, amin majd meghaltam, de összességében tetszett. Ha barátnőm (szia Petra!:D) is akar járni még, akkor oda is szeretnék. Együl annyira nem.:D

Szóval ezek szuperek, csak a hátrányuk annyi, hogy én reggel megyek dolgozni, szeretek korán beérni, utána viszont már nincs időm hazajönni, ezek pedig este 6 körül vannak. Tehát kb. 9 fele érek haza, úgyhogy meg kell próbálnom kicsit előre gondolkodni a bloggal, és lehetőleg előre időzíteni bejegyzéseket. Minden túlzás nélkül mondom, hogy az életem 30%a, ha nem 60, a blog körül forog, nagyon fontos ez nekem, amit szem előtt is tartok állandóan.

Nah puszi Nektek, remélem találkozunk!:)
Zsófi

24 megjegyzés :

  1. Engem sem hívtak, szóval nem megyek :D
    Az újdonságokhoz gratula! :)

    VálaszTörlés
  2. hát, én ott nem leszek, de cserébe Veszprémbe 3-an csajok összejövünk.. :D

    VálaszTörlés
  3. engem sem hívtak, pedig szívesen mentem volna annyira kíváncsi vagyok a lányokra személyesen is ^^
    Azért nektek jó szórakozást kívánok, és jó munkát :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. juhuuu, igen mozgalmas lesz a hétvégéd! ;)
    én is megyek, Viktória's style Viki magyar nagyköveteként.

    VálaszTörlés
  6. A swing-boogie táncóra jól hangzik, én is eljárnék ilyesmire, ha más nem, a társaság kedvéért, mert táncolni nem tudok :D
    Tök jó terveid vannak egyébként. Én a csoportos jógát imádom: korognak a hasak, bealszanak az emberek :D
    Én is ott lennék, de van egy szuper nagykövetem, aki szerencsére ráér, így ő lesz ott :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó volt látni titeket!

    VálaszTörlés
  8. Sajnos én nem kaptam meghívást, de az élménybeszámolós bejegyzések alapján biztosan nagyon jó volt. :)

    VálaszTörlés